Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Hei! Noen her som har AVENT elektrisk brystpumpe? Jeg har to spørsmål... 1) Er det meningen at selve brystvorten skal berøre trakten? Jeg har ikke spesielt "brede"brystvorter akkurat, men det gjør så vondt pga friksjonen de får i trakta.... Noen gode råd? Er såre nok fra før... 2) Når jeg skal sette en av AVENT sine flasker i kjøleskapet så skal IKKE smokken på, riktig...? Smokken skal vel først settes på rett før bruk. Hvordan lukker man flaska, da? Pumpa og flaskene utgjorde så mange smådeler at jeg ble helt forvirra... Stemmer det at man FØRST skrur på ringen og SÅ tetter igjen med den tynne runde greia...?
IdaJacobine Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Hei, 1) Tror brystvortene mine også kommer litt borti trakta, men ikke så mye? Den innerste delen, kanskje, og ellers hvis jeg sikter litt skeivt.. 2) Er med et slags gummi-lokk som du putter inn i den ringen du skrur på. I steden for smokken liksom. Min er hvit og helt flat med en opphevet runding i midten som passer akkurat inn.. Jeg setter denne inn før jeg skrur på, skal være på undersiden så vidt jeg har skjønt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå