Gå til innhold

Skal dere ha lammeskinnspose i vognen?

Anbefalte innlegg

Lurer veldig på om jeg skal kjøpe en sånn. Er veldig tilhenger av ullprodukter. Men har ikke vært i noen butikker enda å forhørt meg om vognposer.

Hvor lenge kan babyen bruke denne posen?

Det finnes sikkert veldig mange forskjellige lammeskinnsposer, så jeg lurer på hvor dere har kjøpt posene deres? Og om dere har en link til en hjemmeside hvor jeg kan se/lese om disse :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5768117-skal-dere-ha-lammeskinnspose-i-vognen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi skal ha det til nr to også! c",) Fikk posen til nr 1, og vi kommer til å bruke den på nr 2 også. Den er dyr, men holder kjempelenge! (bruker den til nr 1 enda! (ikke akkurat nå i varmen da, hehe, men hun skal ha den til høsten/vinteren)

Se på www.skinnfellen.no og se på skinnposer. Vi har den som heter skinnfellposen, og vi er kjempefornøyde med den!

Lykke til i jungelen av poser! c",)

Jeg har også skinnpose. Den skal brukes på min tredjemann nå, men er faktisk fra da jeg var liten. De er super gode og virkelig og anbefale. Har brukt den fra ca september/oktober til mars/april. En annen veldig kjekk ting er at du trenger ikke ha på barnet en hel masse klær oppe i posen.

Tusen takk for svar! Det er jo så mye å velge mellom.. voksiposer og skinnposer osv. Men er som sagt veldig tilhenger av ull da :) Så regner med at jeg kommer til å kjøpe lammeskinnspose. Eller er det noen av dere som har prøvd både voksi og lammeskinn, og hva anbefaler dere?

(tror jeg snart må begynne å besøke babybutikkene, å se litt av hva de har å tilby :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...