Gå til innhold

April: Så var permisjonen over

Anbefalte innlegg

Det er skikkelig vemodig... bare en dag igjen så begynner jeg i ny jobb. Det er skikkelig skummelt det også. Lurer på hvor lang tid det tar før hjernen finner tilbake i jobbmodus etter ett og et halvt år!

Vi er vel flere her inne i samme båt rundt disse tider..

Det blir nok litt godt å begynne å jobbe igjen også.... men jeg kommer nok til å savne friheten, å gå på kafe, bruke dagen til det vi selv ønsker.... selvom det har vært slitsomt til tider.

Nå må jeg begynne å glede meg til hver dag jeg kommer hjem til Didrik! Ser for meg at jeg kommer til å stupe i seng samtidig med han de første ukene. hehe. Det blir nok litt av en overgang ja!

Lykke til til alle som begynner å jobbe just nu.

Også håper jeg det blir mer liv her inne etter ferien! Og vi må få til et helgetreff en gang i sept kanskje??

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5767866-april-s%C3%A5-var-permisjonen-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

føler med deg! Selv har jeg klart å forlenge permisjonen et år til i og med at jeg skal være deltidsstudent neste skoleår... Kun skole en dag i uka, og bare hjemmeeksamener.. :) HAdde grudd meg veldig hvis jeg skulle begynt å jobbe nå... men det går jo så fint atte! Lykke til, da!!

Jeg er i "helt motsatt båt" skulle jeg til å si, he, he. Jeg jobbet fra mars til juli jeg, men nå er jeg sykemeldt og skal snart ut i permisjon med baby nr 2.

Selvfølgelig kommer du til å savne noe med hvordan livet har vært, men det var positive ting med å jobbe litt igjen også (jeg jobbet 50 %). F.eks. så kriblet jeg i magen hver dag jeg satt meg i bilen for å kjøre hjem og se den lille skatten min igjen. Og han får veldig hjertelige velkomster når man har vært borte litt, i steden for at man er innenfor synsvidde all deres våkentid...

Lykke til.

For meg også!!!! (Stille hyl!!!!)

Så vet hvordan du har det!

Jeg begynner i morgen, pappaen skal være hjemme i fire uker nå så det er deilig å slippe styret med levering og henting av tre stykker, samtidig som jeg starter opp igjen, får bare meg selv å tenke på sånn i starten.

Ellers er det jo vemodig, tiden har løpt avgårde og som du sier, man mister jo mye av friheten...snufs....

Føler ellers et stort behov for å " lese meg opp" igjen - så lenge siden jeg jobba!

Amanda har heldigvis fått plass der jeg jobber så da får jeg fulgt med henne hver dag og det føles deilig.

Ellers, har dere hatt det fint i sommer, har Didrik kost deg i varmen?

Vi har hatt det veldig fint, Amanda har blitt enda lengre og det lille hun har av hår er blitt veldig lyst - ei skikkelig blondine ja!!

Høres koselig ut med et helgetreff i september, det vil vi være med på !

Lykke til med jobbstart, du får holde oss oppdatert på hvordan det går med deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...