horatio Skrevet 30. juli 2006 #1 Del Skrevet 30. juli 2006 Det er litt tregt her for tiden, folk er vel på ferie og holder på med sitt i godværet. Selv har jeg også vært litt fjern i det siste! Vi får prøve å få litt fart på siden vår igjen når livet igjen kommer i normale rutiner. Jeg synes humor er en bra ting sånn innimellom nedturene vi alle har! Det er også med på å styrke samholdet vårt. Det skal selvsagt være plass til alle variasjoner av humør. Men akkurat nå har jeg lyst til å få noe å le av....... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5767814-hva-med-litt-moro-igjen-dere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. juli 2006 #2 Del Skrevet 30. juli 2006 Endelig novembernatt,ett nytt innlegg! Har til tider lurt på hvor det ble av dere alle jeg C";). Vel jeg skal gi deg noe å le av jeg...(det gjorde jeg selv også...hehe). For en ukes tid siden stoppet jeg og min kjære i forbifarten på spar-kjøp,mannen i huset skulle ha noen arbeidsklær.Skulle bare være snar,hadde jo kjøpt tilsvarende før,og pga at han likte de klærne så godt var vi tilbake.I full fart inn i butikken,mot de stativene som vi visste de hang på,og mannen letet seg fram til riktig størrelse...Nå skal det sies at det er ikke ofte jeg får mannen inn på en klesbutikk,så oppholdene blir ALLTID kortvarige.Jeg hang etter ham som et slips mot kassen,men han registrerte at jeg bremset opp og nølte ved dame undertøyet..Rosa sommerlett undertøy tenkte jeg...Ta med deg det du vil ha sa den snille mannen min som vanlig,og for å ikke bruke unødvendig tid rasket jeg med meg bh og tillhørende flott hipsters truse,og dilta etter mannen mot kassen.Mannen tok plaggene og betalte sammen med sitt,og plaggene ble pakket ned og glemt..Neste morgen,når mannen har dratt på jobb kommer jeg på at jeg skal sjekke ut hvordan dette undertøyet sitter på kroppen...Joda,satt som støpt...men hva er det med bhn?*rødme*...Joda,frøkna har kjøpt seg amme bh...gikk vist litt fort i svingene dette...Sender sms til mannen på jobb om fadesen.han holder på å le seg skakk...og sier så forsiktig som bare han kan.."Du får nok bruk for den en vakker dag kjære"...."og i mellom tiden kan vel jeg få full pupp?"... Forøvrig er det den beste bh`n jeg har hatt på lenge,amme bh eller ikke... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5767814-hva-med-litt-moro-igjen-dere/#findComment-5768187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. juli 2006 #3 Del Skrevet 30. juli 2006 *smiler* Det er godt det ikke bare er meg...*ler*,og du har rett i at vi må betegne det som fine minner C";).Jeg er sikker i min sak,det skal nok bli vår tur snart,vi må jo komme oss inn på gravid i moden alder og ta i mot tilbudet om store myke sofaer og servering...(før hun som lovet å servere sitter med lite knøtt i armene og har annet å tenke på)...Forøvrig så er jeg av den tro at vi skal høste resultatet av varme og solfylte sommerdager...At mye sollys skal ha gjort oss godt,ja til og med ekstra fruktbare..at vi skal klare å glemme alle triste og leie tanker om babylaging...og at ordet oppgitt skal forsvinne fra våre vokabular...I stedet skal vi kjenne energi og livsglede,naturlig lyst og ikke pliktløp,få bekreftet for våre kjære hvor mye vi verdsetter dem...og sist men ikke minst igjen føle oss elsket og i varetatt..Jo kjære Novembernatt..Jeg tror at årstiden kommer med bud om ny giv jeg,samtidig som at alle våre medsøstre snart er tilbake her hos oss,slik at vi igjen kan støtte opp om hverandre...Selv om du og jeg trolig vil fortsette å gjøre uforklarlige ting...*smiler*...Som vi i alle fall selv evner å le av... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5767814-hva-med-litt-moro-igjen-dere/#findComment-5768628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicco Skrevet 1. august 2006 #4 Del Skrevet 1. august 2006 Den fadesen med lommeboka har jeg også gjort, novembernatt!! Ellers er jeg enig med dere, det er vår tur snart!! Utrolig hvor optimistiske vi klarer å være til tross for så mange nedturer. Det sier vel litt!! Tror innimellom at jeg kanskje hadde vært litt mindre optimist hvis det ikke var for damene her inne. Sitter nå på jobb og en av pasientene kom akkurat og lurte på om det var jeg som hadde vært inne hos han i natt og gitt han medisiner. Jeg sa at det ikke var meg, men en kollega. Hun er 62 år, og ser ikke en dag yngre ut, for å si det slik.. Han påsto hårdnakket at det var meg han hadde sett, ga seg ikke på det. Min kollega ser absolutt ikke ut som hun er 42 år, så da er det vel jeg som ser ut som jeg er 62 da!! ( kan gi selvbildet en knekk av mindre!!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5767814-hva-med-litt-moro-igjen-dere/#findComment-5788715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamamimmi Skrevet 5. august 2006 #5 Del Skrevet 5. august 2006 Hei, Her har jeg en klassiker som sikkert skjett for flere enn meg..eller lignende: Når jeg tömmer vaskemaskinen pleier jeg å stoppe små ting som trusser, strumper i lommen, mens jeg tar ut store ting som håndkler, lakan etc. Dette for å få alt ut i hagen på tork. Så en gang når jeg skulle snyte nesen på jobben stakk jeg hånden i lommen för å få upp noe å snyte med, sån papirlommeting, så jeg tar en og begynner å snyte..med en av mine trusser. Sånn er typisk meg, jeg er enormt disträ, går i mine tanker langt borte.. God helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5767814-hva-med-litt-moro-igjen-dere/#findComment-5819318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå