Gå til innhold

Fler som ikke skjønner at de er gravide?

chill+enda en til

Anbefalte innlegg

Det går liksom ikke helt opp for meg. Er 9+0 til tirsdag. Fortalte det til ei god venninne da jeg var hjemme i ferien. "Vi skal ha barn" og tenkte for meg sjøl "herregud, sitter du her og LJUGER!!??!!" hehe.. sprøtt.. Enda jeg har jo sett spira mi to ganger på ul.. Merkelige greier..

Fler som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja sjønner d ikke helt jeg heller ennda... føler nesten jeg må ta en ny test bare for å være sikker;) selv om streken var der, å testene lyver jo ikke falske positive,,, Gruer meg litt til å fortelle det til foreldre og venner... Virker liksom for godt til å være sant;) hihi

5+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke gått opp for meg heller nei, jeg er 7+3 men har ikke noe mage, ikke kvalmen. jeg har ømme bryster, tisser ofte, er kjempe trøtt og humøret svinger verre enn en snøstorm.. men allikvel, det går ikke opp for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke gått opp for meg heller.. jeg er 9+ 0 i morgen! Jeg har sett spira på ul men enda er det så uvirkelig!

Skal på ul om to uker sånn ca.. kanskje det går mer opp for meg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vibeke25 med spire; da er jo vi akkurat like langt! Jeg skal også på ny ul om to uker (den 15.)

Vi får håpe vi skjønner mer på den tiden da ;) Lykke til!

Kvalmen hos meg tilsier jo at det ikke bør være noen tvil. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten fisherman's friend med lakrissmak jeg.. hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så artig da.. at vi er kommet like langt, og med ul nesten likt også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...