chill+enda en til Skrevet 30. juli 2006 #1 Del Skrevet 30. juli 2006 Det går liksom ikke helt opp for meg. Er 9+0 til tirsdag. Fortalte det til ei god venninne da jeg var hjemme i ferien. "Vi skal ha barn" og tenkte for meg sjøl "herregud, sitter du her og LJUGER!!??!!" hehe.. sprøtt.. Enda jeg har jo sett spira mi to ganger på ul.. Merkelige greier.. Fler som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver3 Skrevet 30. juli 2006 #2 Del Skrevet 30. juli 2006 skjønner det ikke jeg. fikk svak positiv i dag... tok 3tester og alle "like"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juli 2006 Åh, gratulerer Er du langt over ikm da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 30. juli 2006 #4 Del Skrevet 30. juli 2006 Ja sjønner d ikke helt jeg heller ennda... føler nesten jeg må ta en ny test bare for å være sikker;) selv om streken var der, å testene lyver jo ikke falske positive,,, Gruer meg litt til å fortelle det til foreldre og venner... Virker liksom for godt til å være sant;) hihi 5+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 31. juli 2006 #5 Del Skrevet 31. juli 2006 har ikke gått opp for meg heller nei, jeg er 7+3 men har ikke noe mage, ikke kvalmen. jeg har ømme bryster, tisser ofte, er kjempe trøtt og humøret svinger verre enn en snøstorm.. men allikvel, det går ikke opp for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 31. juli 2006 #6 Del Skrevet 31. juli 2006 Det har ikke gått opp for meg heller.. jeg er 9+ 0 i morgen! Jeg har sett spira på ul men enda er det så uvirkelig! Skal på ul om to uker sånn ca.. kanskje det går mer opp for meg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 31. juli 2006 Vibeke25 med spire; da er jo vi akkurat like langt! Jeg skal også på ny ul om to uker (den 15.) Vi får håpe vi skjønner mer på den tiden da Lykke til! Kvalmen hos meg tilsier jo at det ikke bør være noen tvil. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten fisherman's friend med lakrissmak jeg.. hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 31. juli 2006 #8 Del Skrevet 31. juli 2006 Hehe så artig da.. at vi er kommet like langt, og med ul nesten likt også=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå