Gå til innhold

Endelig negativ EL-test!!!!

Anbefalte innlegg

Det var litt av en lettelse da EL-testen endelig var negativ i kveld!!! Begynte og bli ganske redd på fredag for at jeg hadde kronisk for høy LH i kroppen. Skulle ikke hatt positive EL-tester nå heller siden det bare er knappe 3 uker siden sist jeg fant positive tester, og jeg ikke har sett noe til TR i mellomtiden....

Har endelig etter mye leting og lesing på nettet funnet ut at jeg IKKE har EL, tross positive tester i fleng.....får positive tester kjempeofte (første gang med negativ test i dag!!), og det er fordi kroppen gang på gang prøver og forberede seg¨på EL, uten at det skjer noe mer.... Derfor ser jeg og TR ganske sjelden...BLÆ!!!! Var rimelig frustert og lei på fredag når jeg endelig måtte begynne og innse fakta, men i dag går det tross alt litt bedre:) Selv om jeg nettopp er kommer hjem fra barnedåp hvor det krydde av små barn...

Går nå bare og venter på timen hos gynekologen som jeg skal få i midten av august, men dagene går jo så saaaakte....Sambo skal få sjekka svømmerne sine på onsdag, bare for og være sikker på at det ikke er et problem hos han også som må behandles. Regner med gyn gir meg pergo eller noe sånt, men inntil det skjer noe mer, ønsker jeg dere alle LYKKE TIL, og håper det snart klorer seg fast en spire hos dere!!!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5767082-endelig-negativ-el-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pergo med alle sine bivirkninger er liksom blitt mitt lille halmstrå nå.... Vet ikke hva annet jeg skal prøve...har prøvd x antall behandlinger med akupunktur uten at det har hjulpet...går og vurderer soneterapi, men først vil jeg ha unnagjort gyn-timen, tror jeg... Tenkte og be han om en røntgen med kontrastvæske av egglederne bare for og se at de er åpne....slik at jeg ikke putter i meg masse hormoner til ingen nytte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...