L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 30. juli 2006 #1 Del Skrevet 30. juli 2006 jeg skal starte på desentralisert og jeg skal ha 3 samlinger fram til jul og 4 etter jul... jeg har fått termin 20 mars og 10 april skal jeg på samling igjen... hvordan skal jeg gjøre det?? tenkte at samboer skulle ta permisjon og bli med, men babyen er jo kanskje bare 4 uker eller noe... er det noen spesielle regler for dette? erfaringer? I midten av mai skal jeg på siste samling, og tror samboer skal også ta perm da.. kjenner at jeg gruer meg litt med tanke på en nyfødt, og kommende eksamen... tviler for at jeg er såå ivrig til å lese, men jeg SKAL fullføre 1 året da:) noen som har tips hvordan vi kan løse dette?? *takknemlig* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5767065-desentralisert-se-hit-gode-l%C3%B8sninger-%C3%B8nskes/
Smilje med gull i magen Skrevet 8. august 2006 #2 Del Skrevet 8. august 2006 Heisann! Jeg begynte på deltidsstudie da sønnen min var 1 mnd. Jeg hadde 1 t kjøring til skolen og gikk 2 dager i uka. Det var et puslespill med pumping, mannen min/svigermor kom innom skolen, når de hadde fri fra jobben (skift)... jeg hadde ham av og til med og måtte holde meg hjemme innimellom. MEN det gikk bra! Den første uka hadde jeg ham med noen dager (intensiv uke- studiet mitt er også desentralisert, og vi hadde ukessamling da... )Han var ca 5 uker og det gikk fint... Sov innimellom og hadde ham på fanget innimellom. Dersom jeg følte at han forstyrret gikk jeg ut. Foilene hadde jeg jo, og notater delte de andre velvilling! Er du så heldig at mannen kan være med kommer dette til å gå kjempefint!!! Lykke til med studiene! Jeg er halvveis, og selv om det har vært et styr å få det til innimellom, er det verdt det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5767065-desentralisert-se-hit-gode-l%C3%B8sninger-%C3%B8nskes/#findComment-5852167
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå