Gå til innhold

I dag kjente pappan den lille gutten vår :o)

Anbefalte innlegg

I dag har bebisen vært skikkelig aktiv, og jeg har kjent masse sprell og spark..... =) satt og kikka på tv i stad, og plutselig kom det noen skikkelige spark så jeg kjente det uytenpå- jeg sa det til pappan og han kjente et spark!!!! Han ble helt rar stakkar ;o) er litt overveldende også dette her- plutselig veldig virkelig liksom :o) HELDIGVIS!!!!!!

Fortsetter under...

Ååååh, så heldig!! Og kjempekoselig! : )

Jeg har morkaken foran, så er litt vanskelig å kjenne noe utenpå, men jeg kjenner at babyen sparker helt nederst i magen. Men så er det det med at han må være akkurat der akkurat når det skjer da!!

Jeg også kjenner det helt nederst i magen =) og jepps, i dag var det flaks at han var der når det skjedde.... har kjent det utenpå noen ganger selv, men da har han selvfølgelig ikke vært hjemme ;o) også må jeg klemme handa godt mot magen for å kjenne det da......

hvor langt er du på vei nå?

Skal vi se, da vi var på UL torsdag sa jordmor "uke 20 begynner i morgen", så da blir det, 20+3 da. Sånn omtrent.

Visste det ble noen endringer, men da jeg endret termindatoen her inne så ble jeg også flyttet fra uke 23 til 20! Men nå er det alt uke 21 da, så da føles det ikke så mye, heldigvis! : ) Regner med babyen kommer når den er klar uansett!

Hvor langt på vei er du da?

Jeg blei også satt litt tilbake, bare 5 dager da... heldigvis :) er 19+5 i dag..... nå begynner tiden å gå ganske fort synes jeg, det gikk så seint i begynnelsen, men nå flyr ukene avgårde =) vet du hva du får?? vi var så nysgjerrige, så vi bare måtte vite det, he he, og jeg har hatt guttefølelse hele tiden, og det stemte det gitt!!!!

ser at du driver å flytter foresten , må si at jeg virkelig ikke misunner deg.... jeg hater å flytte...... eller, selve flytteprossessen da, det er jo kjempe gøy når man kommer på plass ;o) vi flytta også fra 50 til nesten 70 kvm i mars, og det var sååååå deilig!!!!! hvor bor du?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...