Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Som dere, har jeg også fått med meg skitkastingen om sverrem her inne. Sverrem har også påstått at jeg og min lille snømann kommer fra han. Noe som overhodet ikke stemmer, og noe som jeg ble kvalm av å lese. Skjønner ikke at personer kan skrive noe slikt uten å være 100% sikker på hvem de treffer på bak disse nickene.

Jeg har sagt mitt om denne donoren, men det er alvorlig lenge siden. Jeg signerer også med nick hele tiden fordi ingen vet 100% hvem jeg er. Uten noen venner som jeg har her inne.

Venner; De har til og med spurt meg om dette har noen grobunn, jeg og min samboer er helt fortvilet og skal i morgen be Stork og nå Vitanova om en bekreftelse på at vi har vært der. Grunnen til det er at vi har lyst å vise våre venner hva vi går igjennom. Vi tar ikke snarveier, selv om det frister veldig. Som dere sikkert skjønner gikk ikke dette forsøket heller. Til nå har vi brukt flere titalls tusen kroner, og tyr nå til familie og banken. Vi gir ikke opp.

Så Sverrem, ta deg ikke nær av innleggene her. De fleste er også anonyme, sier sitt. Jeg har sagt mitt om deg, men min mening har aldri resultert i et barn med din hjelp. Jeg har ikke slik dobbeltmoral.

La meg og vår snømann være i fred! Hold deg til ditt, og ikke bland andre inn!

Nå vil jeg og samboeren min kutte dette helt ut, det var gøy en stund. Til alle forsvant foran meg og ble gravide... he he.. :-)

Klem:-)

Fortsetter under...

hei igjen!

enig i at det har vært få aktive tråder her i det siste - MEN det har også vært sommerferie /"fellesferie" og mange har nok vært bortreist og/eller mindre aktive her inne. så forhåpentligvis tar det seg opp ettersom alle igjen benker seg rundt pc'en for vinteren.

lykke til med nye forsøk etc.!

hilsen fra

Hei charlie! Ja, jeg skjønner at mange har annet å gjøre enn å sitte ved en pc nå i sommervarmen. Det er jo bra det. Snart er det jeg som ikke er her og skriver noe på noen uker når vi skal på ferie. Vet du forresten hvordan det er med fetaosten i Hellas (vet at den norske er trygg). Vi skal til Stork like før vi reiser til Hellas (håper el kommer i tide). Så når vi er der vet vi ikke om det er noe på gang eller ikke. Og jeg som er sååå glad i fetaost..... Hvordan er det med 3 åringen din nå, har du begynt å forberede han/henne? på at enebarntilværelsens dager er talte? Det er fint med søsken, men en stor overgang når de kommer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...