Gå til innhold

August: Snige meg inn her! e Anneer her inne ellår?


FIFFI *nybakt 2barnsmamma*

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Vil bare hørra koss det går med deg! hørte du har termin på tirsdag, va det det? Ønske deg lykke t og håpe du sleppa venta marr! Har du någe tegn t fødsel eller?? :)

 

Klem fra naboane i lysefjordgadå!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe...heihei:)

jada...termin i mårå...og ikje någe tegn på någen ting:o(

dette kan visstnok ta tid...sukk!! ska te jordmor i dag, så får hørra då koss d ligge an...men eg reine vel me eg kan gå någen dager te...men hb selfølgeli på at d kan sje ka tid så helst nå!!

 

ellers e jo formen ganske bra...e veldi oppegående....har vært både på gladmad, og i sandes på skiskytingå i helgå....håpte jo at d sko setta i gang någe...men d jore d jo ikje:o( blei heller bare sliden...hehe!!

 

koss går det me dåkkår då?? formen fine?? begynne å bli klare snart eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vær gla du ikke har fått ennå. Har vist vært heilt texas på føden (SUS) i det sista. Jeg var oppe og fekk akupunktur på torsdag kveld, då bokstavlig talt sprang de i gangen, og jordmorå som satte nålene var heilt svett.

Me ses vel på onsdag, på treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e bra at du føle deg fine i formen hvertfall!! :) så e du ikkje bånnsleden t selve fødselen!

Eg e nå skam klar t at hu ska komma ud, begynne sånn småligt å bli leie nå! masse kynnere, lungene bler pressa osv! men ellers så e det bra!! :) Men eg vil se na NÅÅÅÅÅ!! hehe...

 

Har fått eingangsstønaden nå, så bler ein del shopping framøve! vil ver mest muligt klar, tilfelle eg evt. bler dårligare eller någe!! :)

 

Men ellers vente me spent t å hørra fra ka ti det bler fødsel på deg!!

 

Hilsa masse fra oss begge!! :) Lykke t!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...