Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #1 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg er nå begynt på uke 12 og må snart over på skravlesiden til 2.trimester....Sitter i kveld og føler meg litt engstelig og nervøs - jeg skal på tidlig ultralyd i morgen på sykehuset. Tenker masse rare tanker. Tenk om det ikke har hjerne osv....jaja vet det er katastrofetenking,men kan ikke hjelpe for det. Tenker også om det kan være tvillinger - ingenting som skulle tilsi det men likevel. Kanskje jeg vil føle at det virkelig er noe i magen etter i morgen, er vanskelig å skjønne at det er noe der tross alle svangerskapssymptoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 30. juli 2006 #2 Del Skrevet 30. juli 2006 Du er nok ikke alene om å ha katastrofe tanker;) jeg er bare 5+2 og jeg har også syke tanker om alt som kan være galt! Å jett om d er mye som kan gå galt... Men tror d er normalt å være litt bekymret, er jo snakk om et ditt lille barn:) Er kanskje litt mer unormalt om man ikke er noe bekymret?? Gjelder å finne den gyldne middelvei;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizom81 Skrevet 31. juli 2006 #3 Del Skrevet 31. juli 2006 Er du kommet til uke 12 så er vel den størte faren over. Hadde babyen din ikke hatt hjerne ville du nok abortert for lenge siden! Det er jo noe av det som utvikles først! I morgen når du kommr ut fra UL med bilde av den lille skjønne er alle bekymringene lagt på is... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå