Pusemamma11.10.06 Skrevet 31. juli 2006 #53 Skrevet 31. juli 2006 Jeg har termin 11. oktober:) 10 uker igjen!!
jakm80 Skrevet 31. juli 2006 #54 Skrevet 31. juli 2006 Termin 23. oktober. Har bare kjøpt vogn (One tree hill) og litt klær. Har egentlig kontroll på det som skal kjøpes, men har bare ikke gjort det ennå. Tar turen for å kjøpe hvit sprinkelseng og tilbehør i dag.
*IH* Skrevet 31. juli 2006 #55 Skrevet 31. juli 2006 Hei Oktobermammaer. Jeg har termin 5. oktober. Mest sannsynlig får vi ei lita jente. Har handla det meste, noen småting igjen. Er heller ikke i så god form lenger. Bekkenløsning og kjempevond rygg.
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #58 Skrevet 31. juli 2006 22 oktober her:-) handlet inn endel ja......mangler stellebord,bleiebøtte,babycall og litt småting...ellers alt klart! formen er på topp:-)
Billy 2 Foedeklar Skrevet 31. juli 2006 #59 Skrevet 31. juli 2006 Jeg har termin 26 oktober, vi har det meste i hus, har en gutt fra før på 2 og et halvt år ,trengte derfor ikke så mye nytt.
tigerbaby Skrevet 31. juli 2006 #60 Skrevet 31. juli 2006 Det ventes en gutt 11. oktober her! Fikk helt noia i dag, og satte igang med rydding og vasking av skap og skuffer til den lille. I morgen skal det vaskes klær, og handles det "siste" vi trenger. Til nå har vi: Vogn Bilsete Badebalje Klær (tror jeg får masse) Tepper Vognposer (lammepose, og fleecepose) Bleiebøtte Seng (kjøpes i morgen) Dyner/sengesett (kjøpes i morgen) Stelleveske (Skip Hop som jeg ikke kunne motstå) Stellematte (kjøpes i morgen) Ammebher til meg Av en eller annen grunn har jeg plutselig fått behov for å få ting på plass.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå