Gå til innhold

Hvem har termin i oktober her??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojoj.. var jo mange som hadde termin i oktober jo, og flere med samme dato som meg!! Moro!!

Vi kjøpte vogn og bilsete i helgen vi da, kom over et bra tilbud, så da tenkte vi at vi like godt kunne slå til.

Fikk akkurat den vogna jeg hadde lyst på til ganske redusert pris. Simo kombi ultra i grå/svart. Koster egentlig 6000,- med babyshop i Fredrikstad hadde tilbud på den til 3999,- så da måtte vi bare slå til siden vi var i området denne helgen.

Ellers har jeg vogge fra jeg var liten, og skal låne flott lekegrind, reiseseng og spisestol fra brodern som de brukte til lillejenta deres.

Har fått en del klær av mamma, da hun har fått shoppe mani til den lille :))

Så mangler jo litt små-stæsj og sånn enda da, men det er sånn småtteri man kan ta litt etter hvert. Viktigste for meg er vogn, bilsete og vogge, det er liksom det som er vanskeligst og dyrest.

Skrevet

tuddeliduu.....har termin 26.okt:O)

Skrevet

7 oktober,eller 29 sept

Skrevet

Termin er satt til 5. oktober.

Har ikke shoppa mye, nei, vi har kjøpt bag til Quinny'n vi hadde fra før..og that's it!! Men har litt fra før da.. Har seng, men vil kjøpe ny, tenkte å leie babybilstol, har kurv,har reiseseng, får låne lekegrind, har masse sengeklær... Har litt klær, men regner med at vi får litt..

Pappa'n her i gården er på ferie, og har kjøpt hjemreisesett!! Såå søt han da; klarte ikke å gå fra det!-sa han!

Skrevet

Her ventes Mathilde 11.oktober :o) Min tredje, så jeg har jo noe i fra før, men har kjøpt to vogner, en Simo kombivogn og en Graco trille som vi kan feste bilsete på, noen klær, noen gulpekluter, ammepute, bleiebøtte og en musikk sak til og henge på sprinkelsenga. Ellers har svigers strikket og heklet noen ting. Også har vi arvet en elektrisk huske :o) Har tatt ting litt nå og da når vi har kommet over tilbud også er ikke formen helt på topp.

Skrevet

Termin 19.oktober!

Har pusset opp den gamle sprinkelsengen søsknene mine og jeg hadde og kjøpt litt tøy, men de "store" innkjøpene gjenstår. Mannen min mener vi har så lite lagringsplass (noe han selvfølgelig har helt rett i ...), så han vil vente med vogn osv til litt nærmere fødselen. Men jeg koser meg med småinnkjøp, da :o)

Skrevet

Har termin 11. oktober. Og alt er nok i hus, bortsett fra vogna, som kan hentes når som helst i butikken.

Skrevet

1. oktober her!

Har det meste av utstyr klart. Ville gjerne være med å kjøpe det selv, så da har vi tatt det litt etter litt. Med bekkenløsning er ikke formen den beste, og klarer ikke store shopperunder lenger.

Er jo bare 9 uker igjen, syns 1. oktober nærmer seg med stormskritt jeg! (begynner vel å få litt nerver;-))

Skrevet

Jeg venter ei jente 15 oktober.

( 76 dager igjen....)

Skrevet

jeg venter 10 oktober :D gleder meg..

Skrevet

Termin i oktober jeg ogsaa.

Er paa ferie i Kroatia fortiden koser meg.

Skrevet

termin 5 oktober!

Skrevet

Har termin 12 oktober. Eneste vi har kjøpt, er en vippestol.. Men vi har en sønn på 16mnd fra før av, så vi trenger ikke så mye =)

Skrevet

Jeg venter gutt 5.okt!

Skrevet

Venter gutt her den 4 oktober.

Vi har det meste fra før da i og med det er nr 2. Men har likevel handlet litt nyte klær i lyseblått, da vi fikk en jente sist.

Ellers er mye på plass på de nyoppussa barnerommet, da jeg har bekkenløsning og vil nok ikke orke så mye på slutten.

Har og hente ned vogn og vogge og slikt fra lofte til mamma, pluss og vaske alt tingen igjen nå. :-)

Så er temmlig i rute føler jeg. Hehe..

Har hatt litt panikk angst noen ganger den siste månden for hjernen min har vært innstilt på 2 august som var terminen min forrige gang hehe..Så jeg har måtte minne selv på at så ikke er tilfelle denne gangen...

Skrevet

Jeg har 18 Oktober =)

Skrevet

Har foressten kjøpt Vogn, og kurv, og litt klær.

Eller får vi låne litt saker og ting.

Mangler å kjøpe seng og stellebord og litt annet småting, men jeg venter på lønning.. :P litt dårlig råd etter sommeren!!

Skrevet

Hei hei! Jeg har termin 5 okt.... Er min andre, så har ikke blitt så masse innkjøp, da vi har omtrent alt=))

Skrevet

hei...

termin 20 oktober..

Pleir alltid og få barna en god stund føre termin..Så jeg ser for meg at denne også kommer føre tiden,så midt i septemer tenker jeg han kommer:-))..

Har fire barn fra før og alle har kommet 4-5 og seks uker før termin..

Har ikke handlet inn noe enda..

Skrevet

mens termin 7 oktober ul termin 10 oktober:)

Skrevet

eg har 10.oktober:)

ser ut så eg får ein sjikkeli store gutt:)

men stakkars prinsen min har utvidet nyrebekken... :( ser ut som han må oppereres allerede som baby... :(

men d går nok bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...