Gå til innhold

Hvem har termin i oktober her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 24. oktober :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 21. oktober :D

Skrevet

jeg har 14. oktober :)

Skrevet

Samme som deg, 24 oktober:))

Skrevet

14 oktober her også!

Skrevet

Har forresten dere andre begynt å handle inn? Vi har arvet litt klær og kjøpt litt, men ellers har vi ikke kommet igang... Litt skummelt å sette igang med "storinnkjøpene"... da er det ingen veg tilbake liksom!!

Skrevet

Jeg har termin 7. oktober!

Skrevet

Det er vel ikke akkurat noen vei tilbake nå uansett....hehe... men vi har handlet inn det meste av stort utstyr.

2 vogner

stellekomode

stellematte

sprinkelseng med madrass

to dyner

sengetøy

babycall

bæresele

bilsete

vippestol

+ en del klær, kluter tepper, o.l. (og sikkert mer jeg ikke kommer på i farten...)

Ikke alt er kjøpt nytt da, og må innrømme at jeg elsker å gå å kjøpe ting til lille prinsessa, så jeg begynte for lenge siden. det var greit for oss å fordele utgiftene litt også...

Skrevet

Jeg har termin 1 oktober..

Skrevet

Jøss, du har jo kjøpt mye da "Liten jente i oktober"! Du har vel egentlig rett i at det ikke er noen veg tilbake :-) Tror vi kommer til å ta endel storinnkjøp når augustlønna kommer... Er fryktelig vanskelig å bestemme seg, spesielt for vogn... Har du kjøpt 2????

Skrevet

ja, jeg har nok kjøpt en del til å ha to mnd igjen, men man vet jo aldri hvordan form man er i på slutten(hittil går det strålende) så det er godt med alt som er gjort.

jeg har kjøpt en teutonia y2k system brukt som skal brukes bare hjemme, på vinterføre. den er tung og stabil, og vi får den ikke inn i bilen fant vi ut uten å ta av hjulet foran. Derfor kjøpte vi en til litt mindre og lettere med svingbart forhjul som er superlett å kjøre på senter og i byen. og vi får den inn i bilen. men den er ikke noe på vinterføre...hehe..så den skal bare ligge i bilen da.

Skrevet

Samme som deg, hovedinnlegger. 24. oktober:)

Skrevet

Jeg har termin 12 oktober. Har det meste i hus..Og glad er jeg for det.Formen er veldig redusert. Hadde ikke orket gått rundt å sett etter ting nå..Og tenk omm babyen blir født noen uker for tidlig, og ingenting klart. Hadde vært litt dumt.

Skrevet

tassi2venterjente12oktober: Nå stresser du meg litt!!! Åkei, det er vel bare å kaste seg ut i det :-)

Skrevet

ble litt stresset nå jeg og :/

men jeg har fortsatt energi da...bør vel komme igang før jeg ikke orker.

har vært i butikker og kikket da, og skrevet handleliste og vet hvor jeg må gå for å få tak i de diverse ting, så det bør jo ikke ta så lang tid vel?

Skrevet

Hei,hei..jeg har termin 22.okt..har bare kjøpt litt klær..må få opp tempoet litt og handle inn snart:) Fortsatt god sommer til alle

Skrevet

Termin 23. oktober jeg...

Har handlet seng og vogn... og ellers litt klær og smågreier..

Stresser ikke med det ennå, god tid :)

Skrevet

Jeg har termin 22 oktober, og har handlet inn bilsete og voksipose, vognen tar vi i slutten av august :) moro med denne handlingen.

Skrevet

Venter lita jente 16.10:)

Har det meste i hus, formen har vært bra hittil men kjenner det i bekkenet nå og er hoven i ben og hender og har en del vann.

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

12 oktober her!! :)

Engangsstønaden kommer imorgen på konto, så gjett hvem som skal shoppe da? :) Tenker også slik at man ikke vet formen vår videre, så vil ha det meste klart så snart som mulig!

Med en gang jeg kom inn i 3 trimester har jeg blitt mer trøttere, vondere rygg osv. så er redd det bare blir verre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...