prøver3 Skrevet 30. juli 2006 #1 Del Skrevet 30. juli 2006 litt spennende å se da ;o) viser ei jente på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 30. juli 2006 #2 Del Skrevet 30. juli 2006 viser en gutt på meg:)) men er blitt såpdd på tarot at det blir en jente, hun samme spådde også at jeg skulle få babyen i mars, ogjeg har fått termin 20 mars =) så kan jo hende hun har rett på begge-- vi får se:)) kjønnet har ingenting å si for min del, men har masse gutte tøy da, men men;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver3 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juli 2006 nei,har ikke så mye å bety om det blir gutt eller jente. bare barnet er frisk så... har en gutt fra før,så det hadde vært gøy med ei jente denne gangen.. men uansett hva det blir,så er det velkomment ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoopy_me Skrevet 30. juli 2006 #4 Del Skrevet 30. juli 2006 Det viser gutt på meg, og det er det jeg har følt på meg fra dag 1.. Jeg blir faktisk overrasket om jeg får en jente. Drømmer at jeg får gutt, og kjæresten min har også drømt at det blir gutt.. Det blir gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 30. juli 2006 #5 Del Skrevet 30. juli 2006 den viser gutt på meg,men på babyverden viser det jente. har også blitt spådd av ei på spåsiden på din baby,hun sa jeg skulle bli gravid i juni med jente-ble gravid i juni. ble også spådd i ett spå brev av susann på spåsiden og hun sa også jente. Har magefølelse på jente selv også,men det kan jo være fordi "alle" har sagt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #6 Del Skrevet 30. juli 2006 det viser jente på meg,det hadde vært veldig koselig men selvfølgelig at det er friskt betyr mer enn kjønnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 30. juli 2006 #7 Del Skrevet 30. juli 2006 D viser gutt på meg:) Så blir spennde å se:) 5+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinemor83 Skrevet 30. juli 2006 #8 Del Skrevet 30. juli 2006 Viser jente på meg.. har jente fra før, så det ville vært praktisk. Men det betyr jo ingenting! Bare det er friskt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver3 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 30. juli 2006 er det flere enn 1 fødselskart ? *lurelure* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chianti70 Skrevet 30. juli 2006 #10 Del Skrevet 30. juli 2006 Viser jente for meg også, og siden jeg har en gutt fra før så ville det vært spennende. Dessuten er det bare jentenavn vi foreløpig har blitt enige om ;-) Men blir det en gutt til, så gjør det ingen verdens ting. Velkommen skal han være! Vi får se. Forrige gang hadde jeg på følesen at det skulle bli gutt, vet ikke helt enda med denne da jeg bare er i 6. uke... Må stole på magefølelsen ha ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 30. juli 2006 #11 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg må bare spørre hvor er dene spåsiden henn????nysgjerrig jeg..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juli 2006 #12 Del Skrevet 30. juli 2006 Hvor er dette fødselskartet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver3 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 30. juli 2006 http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 30. juli 2006 #14 Del Skrevet 30. juli 2006 her på BIM viser det jente og på babyverden viser det gut..så det kan jo ikke stemme da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 30. juli 2006 #15 Del Skrevet 30. juli 2006 hvor er spåsiden på dinbaby.??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 30. juli 2006 #16 Del Skrevet 30. juli 2006 Det kinesiske fødselskartet viser jente på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 30. juli 2006 #17 Del Skrevet 30. juli 2006 Det vise jente. Det stemte forrige gang, men dene gan er jeg litt usikker på nårtid unnfangelsen var, så det kan være at det viser gutt, hehe=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 30. juli 2006 #18 Del Skrevet 30. juli 2006 jente... har ei fra før og, så håper det stemmer, for da sparer vi mye penger på klær..hehe.. neida, både gutt og jente er hjertelig velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 31. juli 2006 #19 Del Skrevet 31. juli 2006 Dib viser gutt og Bim viser jente.. hehe... en av dem har rett =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver3 Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 31. juli 2006 hvor er det på¨dib ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 31. juli 2006 #21 Del Skrevet 31. juli 2006 babyverden mente jeg.. litt trøtt enda jeg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 31. juli 2006 #22 Del Skrevet 31. juli 2006 Viser gutt på meg på begge. Har også en magefølelse som sier det blir gutt. Meeeeen, får vel bare vente å se! =) *GLEDERMEG* =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 31. juli 2006 #23 Del Skrevet 31. juli 2006 Viser jente på meg.. magefølelsen sier også jente.. Sist så viste det gutt, og en gutt kom:) Men det spiller jo ingen trille.. bare alt er bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizom81 Skrevet 31. juli 2006 #24 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg får viste en liten gutt vist kartet stemmer.. Testet meg og mor, men da skule jeg vært en gutt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 31. juli 2006 #25 Del Skrevet 31. juli 2006 Her på bim, viser det jente. ¨på babyverden viser det gutt. så det gjenstår å se da:) Bare barnet er friskt så har det ingen betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå