Gå til innhold

Er EL-tester alltid positive flere dager på rad?

Anbefalte innlegg

Virker som om de fleste har postive EL-tester minst to dager. Er det noen som kun har hatt positiv EL-test én dag?

Eller noen som ikke har fått postiv EL-test, men har funnet ut at de har hatt EL pga temping eller graviditet?

Hilsen fersk EL-tester :)

Fortsetter under...

Da jeg kjøpte el tester på hurtigtest.no så fikk jeg positive tester i over 1 uke,pluss graviditets testene også var positive,men så kom tante rød på besøk!

Men lurer litt på det samme jeg også?

Flere som har fått slik?

jeg er enda ikke sikker på når jeg har el!!!!!!

nå skal jeg kjøpe på apoteket neste gang,og håpe den er riktig!:-)

Ikke så lett med disse testene nei!

Men hvis du hadde positive tester for både EL og graviditet samtidig, så kan du jo ha hatt en tidlig sa...

Jeg måler temperaturen, så jeg vet etter et par dager med høy temp at jeg har hatt EL. Men nå hadde det vært greit å vite at EL er rett rundt hjørnet, ettersom jeg skal begynne med progesteron-krem rett etter EL.

Jeg har tenkt litt på det med tidlig sa,men tror ikke jeg har hatt det!

Men kan en gynokolog se det?

jeg skal ditt i aug/sep?

huff håper ikke det!men hadde kansje merket det?

jeg skal begynne å ta tempen hver dag jeg også,så se om kansje det kan hjelpe oss litt!for de billigtestene stoler jeg ikke helt på!siden alt var positivt...men angående temping,man tar en vanlig temp hver dag?

hehe er litt ny i dette også!:)

Annonse

Er på 4. tempesyklus nå jeg! Så har fått litt erfaring.

Du bruker et termometer med to desimaler og måler temperaturen på morgenen FØR du står opp. Er best om du måler til samme tid hver dag. I helgene har jeg på vekking til vanlig tid, så da måler jeg bare tempen og sover videre.

Temperaturene registrerer jeg på www.fertilityfriend.com. Når du får temperaturene på et skjema så er det lettere å se temperatur-hoppet når du har EL.

Tror kanskje det vil være umulig for gynekolog å se om du har hatt en sa, når det har gått så lang tid. Men dette vet jeg ingenting om...

Lykke til!

ett par av dagene var den litt svakere enn kontoll streken,men ellers var de like!

fikk like sterke streker på graviditets testen også,og det samme fikk jeg for 2 dager siden,men sist gang fikk jeg tr!men er en stund til jeg skal ha det nå...den 10 aug....

Har egentlig lange sykluser, så jeg har bare målt for å se hvordan testene virker. På fredag hadde jeg en svak strek, og i dag kunne jeg såvidt skimte streken. (målt på morgenurin begge gangene da...) Men hadde høy temp idag, så derfor lurer jeg litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...