Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #1 Del Skrevet 30. juli 2006 Vi har ikke et bra forhold,jeg liker de ikke!!! De spør lite om hvordan vi har det osv.,bare litt uinteressant pjatt om seg selv! Vi treffes ikke så ofte (heldigvis) selv om jeg skulle ønske vi hadde et bra forhold!! Andre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #2 Del Skrevet 30. juli 2006 jepp.. sånn er det her også... har en sønn på 15mnd som hun bare har sett noen ganger (hun bor 1/2 times kjøring herfra).. hun lyver til sambo,men av en eller annen grunn blir han venn med henne igjen.. nå må jeg bare late som at jeg liker henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #3 Del Skrevet 30. juli 2006 Akkurat som meg! Vi har også en fra før som hun treffer kanskje 1 gang i mnd ca.1 time!! Ellers blir vi aldri invitert uten om bursdager! Min sambo bare forsvarer henne for hun lyger så det renner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #4 Del Skrevet 30. juli 2006 ok. hun her treffer ikke sønnen vår 1gang i mnd engang.. er sjeldnere enn det !!! vi blir ikke bedt i søsknene til sambo sine burdager(den yngste er 4 år tror jeg).. blir ikke bedt til jul eller noen ting.. da det er heller sambo som spør... er småforbannet hele tiden på henne...arg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 30. juli 2006 #5 Del Skrevet 30. juli 2006 Får komme med gladhistorien jeg da;) Mine svigers er kjempe grei. Nå bor vi 30 mil fra de, men når vi reiser på besøk så får vi alltid overnatte der. Og d er ikke noe mas og fjas. Men så har ikke vi fått noen barn ennda, så d kan jo hende bedrevitende svigerforeldre kommer til syne da;) man vet jo aldri:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #6 Del Skrevet 31. juli 2006 Mine svigerforeldre er også supre og jeg kunne ønske alle var som mine. Vel har de sine nykker, snodige meninger og rare vaner som jeg blir lei av når vi er på ferie hos dem, men de er veldig snille og ønsker oss alt vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå