Gå til innhold

jippi... jeg er GRAVID !!!

Anbefalte innlegg

testet i "hele dag" jeg ;o) hehe

tatt 3 tester som alle sammen var svakt positive..

har gått på pergo denne pp'en og hadde begynt på provera for å få blødninger igjen,men gikk bare på det i 3dager,så glemte jeg å ta videre.

i natt drømte jeg at jeg skulle på fest.. men så fikk jeg en positiv test så da kunne jeg ikke drikke.

da jeg våknet måtte jeg bare ta en test-bare for gøy.hadde jo så mange liggende.

må begynne å høre litt mer på drømmene mine.. skal i bryllup til helgen,og da kan jeg jo ikke drikke...

måtte bare fortelle dere det :)

masse babystøv til alle sammen ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

varme klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5765746-jippi-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! alltid hyggelig med gravid-innlegg her inne!!!

Ps: har hørt om flere tilfeller hvor de drømmer om graviditet og div rundt det, rett forut for en positiv test. ganke artig det, at kroppen kan fortelle oss ting på den måten. Lykke til!

Gratulerer så mye!! :-))

Ble litt nysgjerrig når du sa at du hadde begynt på provera igjen før du testet positivt. Hvor lenge hadde du gått over ikm før du begynte på provera??

Jeg har også gått på pergokur og er på dag 41 i dag uten å ha fått mensen. Har testet negativt 2 ganger, senest på fredag. (Bruker billig tester). Lurer på når jeg skal begynne på provera igjen, så jeg kan komme igang med neste pp.

Noen idè??

Annonse

hei der...

vet ikke når ikm var pga uregelmessige sykluser. men testet noen dager før jeg begynte på provera-og den var neg...

hadde jeg vært deg,ville jeg nok tatt en gravi.test,og dersom den er negativ så ville jeg nok startet med provera igjen !

lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...