Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter her og venter på IKM. Har fulgt rådene til denne linken:

http://www.cogenttechnology.com/epl/csovucalcin.html

Sukk... Lenge til jeg egentlig skal ha tante på besøk. I følge linken er det ikke før 8.august. Nå vits i å teste nå da? VIL VITE OM JEG SPIRER NÅ!! Sukk.... :-)

Fortsetter under...

Nei, det er ingen vits å teste nå!!!! Jeg har også IKM rundt den tiden (reelt 8-9 august) og egget har jo ikke engang festet seg hos oss dersom vi er gravide så dermed har ikke kroppen begynt å produsere hcg heller og hcg må til før en graviditetstest slår ut positivt! Vent til minst 6 august du, men helt stil over 8, kommer mensen så slipper du jo å teste, men håper du får testet da!

Jeg melder meg også inn her he he...er på dag 22, 4 dager siden kalkulert el. Ved forrige svangerskap testet jeg positivt på dag 27, og kjente at jeg var gravid fra dag 14... nå har jeg fått melk og lurer på om det er et bra tegn? har ikke klart å klemme ut melk før (etter at jeg sluttet med ammingen og jeg var to) har prøvd flere ganger bare for moro skyld..

har så lyst til å løpe på badet og ta en test nå i tilfelle jeg hadde falskt besøk av tr forrige mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...