Misa+spire i magen<3 Skrevet 30. juli 2006 #1 Del Skrevet 30. juli 2006 To tydelige positive tester lyste opp i går. Gjett om jeg er glad =) Vet ikke riktig helt hvor langt på vei jeg er siden syklusen har vært litt ustabil, men litt over 5 uker er jeg =) Åå, dette skal bli så koselig =) Fere med termin i april? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver3 Skrevet 30. juli 2006 #2 Del Skrevet 30. juli 2006 så gøy gratulerer fikk selv svak positiv test i dag.. testet 3 ganger *lol* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misa+spire i magen<3 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juli 2006 Gratulerer :-) når har du termin da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 30. juli 2006 #4 Del Skrevet 30. juli 2006 Velkommen og gratulerer! Har termin 8. april. Det blir keisersnitt i mars. Håper vi får det hyggelig sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe 79 Skrevet 31. juli 2006 #5 Del Skrevet 31. juli 2006 Kor kjekt då, Gratulere så masse med spiren! Eg fekk positiv test på laurdag og har termin 10 april, spennande ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 31. juli 2006 #6 Del Skrevet 31. juli 2006 gratulerer alle nye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 31. juli 2006 #7 Del Skrevet 31. juli 2006 velkommen, har termin 12 april,) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå