m@ms Skrevet 30. juli 2006 #1 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg er gravid! Jippi! =) Har funnet ut at jeg har termin 7.april, og kan omsider løpe over til 1.trimester. Har til nå tilbragt tiden på Bli Garvid, men gleder meg til å bli kjent med nye, og å møte igjen de andre som har flyttet over tidligere. Håper på 8 koselige måneder her sammen med dere. Klems fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyty Skrevet 30. juli 2006 #2 Del Skrevet 30. juli 2006 gratulerer så mykje! Ein fantastisk følelse...ikkje sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 30. juli 2006 #3 Del Skrevet 30. juli 2006 Gratulerer så mye! Hurra! Håper vi får det koselig sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 30. juli 2006 #4 Del Skrevet 30. juli 2006 gratulerer! Eg har og hoppa over hit i dag! Vi er heldig! Så nå skal vi kose oss her i åtte korte (heh..) mnd, før vi hopper videre til DIB! vi satser på at alt går bra, og at tiden går superfort. Vet ikke helt når jeg har termin, for de ulike kalkulatorene varierer fra 10 til 14 april... jaja... *juble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrey Horn Skrevet 31. juli 2006 #5 Del Skrevet 31. juli 2006 Så gøy! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå