Gå til innhold

Juli: Noen her som har gått over til Carena easy trille?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ville IKKE hatt den som annet enn shoppingtrille. Dessverre holder nok ikke carena helt mål der (søk på carena på forumet, så ser du alle debattene). Ville heller kjøpt feks Emmaljunga scooter eller Brio race. Koster litt mer, men ikke så mye. Ser at en del anbefaler McLaren-triller, men jeg synes det er for dyrt for bare sånne paraply-triller.

Vi bruker quinny freestyle som vogn, og har en carena lie back lux som shoppingtrille liggende i bilen.

har sett og hørt det før også, men som sagt; hvis du søker på carena i forumet så ser du forskjellige folks erfaringer. Ikke så veldig populære dessverre :o(

Vet ikke hva de har gått utifra i testen, men carenaene virker helt topp de første ukene stort sett ser det ut til, så begynner problemene.

Jeg ville heller ikke regnet Easy for en sportsvogn!! Det er da en trille?! stor forskjell!

Annonse

Vi er fornøyd med vår Carena easy trille. Vi har duo vogn og bruker sportsdelen på den i tillegg til carenaen, men den er litt stor til å ha med i bilen på handleturer (vi har ikke stasjonsvogn). Derfor er Carenaen et godt alternativ til det bruket. Hvis jeg går tur sverger jeg til den ordentlige sportsvognen vår da den er mye lettere å håndtere (carenaen vingler litt i hjulene, så det må være veldig stødig underlag for å unngå dette..)Tja vet ikke helt hva jeg skal si....hadde helt fint klart meg uten, hadde trodd jeg skulle fått brukt den mer, men bor du i by eller oppholder deg mye på kafeer og i butikker etc, da er den perfekt!!den kan jo legges helt ned så luren kan unnagjøres i carenaen:-)

Lykke til uansett hva du velger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...