Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Pleier å ha sykluser på nærmere 2mnd, men er nå på dag 15 og hadde ganske høy temp idag. Pluss bittelitten blodstripe i slim i dag. Blir helt satt ut jeg... Var riktignok på fest igår, så det kan jo være en grunn til høy temp. Har kjøpt inn EL-tester for første gang og fikk negativt i dag tidlig og fredag morgen. (har ikke starta ordentlig med testinga for det er vanligvis lenge til EL!) Regner med at tempen er lav imorra og at det bare var lureri... men kanskje soneterapien har fått fart på sakene (håpe, håpe)!
Mamma&LilleKrølle Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 Heihei:) Lenge siden sist forrestn! Så heldig du er da som muligens har funnet el!! Jeg kjøpte en haug med tester denne pp, og har testa som en tulling. Morgen og kveld, hver dag. På babyverden sto det at jeg skulle ha el 24. om syklusen var den samme. Den 28.gikk jeg selvfølgeli tom for tester, og jeg har ikke sett snurten til el. Så da var det bare å gi opp letinga da. Mulig den bare har gått forbi meg da, men det skal jo egentli godt gjøres.. Håper soneterapien har funka for deg da:-)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2006 Var bare falsk alarm, blæh! Lav temp idag! Men EL har jo fortsatt en måned å komme før tida på, he he! Merker at det skjer noe med kroppen etter soneterapien, skal dit igjen nå på torsdag, pluss at jeg ble vist noen punkter jeg kan jobbe med selv. Har kjøpt inn pakke med 21 EL-tester, men går tom dersom jeg skal ta dem hver dag, så jeg får spare på kruttet litt til Tralala, bare å smøre seg med tålmodighet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå