Mjanne Skrevet 30. juli 2006 #1 Del Skrevet 30. juli 2006 Nå er det lenge siden jeg har vært her inne nå. Har jo hatt sammenhengene knallvær i 4 uker, så både data og TV har blitt kraftig neglisert her i huset. Ser det ikke har vært så mye aktivitet her inne som vanlig, men det er vel helt normalt. Får håpe det tar seg opp igjen. Jeg skal iallefall bli flinkere. Hverdagen er virkelig iferd med å innhente oss. Supersnuppa begynner i barnehagen 1 aug. Hjelp, bare i morgen igjen sammen med henne helt på egenhånd. Jeg skal være med henne i barnehagen den første dagen og pappaen de to neste på tilvenning. Så jeg er tilbake på arbeidsplassen min allerede på onsdag. HYYYYYL, vil ikke, vil ikke. Håper det ramler inn noen millioner på "minusbanken" min, så jeg har råd til å være hjemme med snuppa lengre...*smile* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 30. juli 2006 #2 Del Skrevet 30. juli 2006 Høres kjent ut, alt sammen! For å ta en ting av gangen: Jeg er sikker på at aktiviteten tar seg opp her i klubben når rutinene faller på plass etter ferien. Jeg skal i allefall være mer frampå Men det er jo naturlig at data blir nedprioritert i ferien! Lillegutt begynner tilvenningen i barnehagen 9. august, og noen dager etter begynner jeg å jobbe. Hyl og dobbelthyl!!! Og jeg er også superklar for en lottogevinst eller to! Har brukt ALTFOR mye penger i sommer. Som vanlig;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 30. juli 2006 #3 Del Skrevet 30. juli 2006 Eg har ikke vore på noe ferie men fint vær har me hatt. I dag kom regnet. Eg har vore innom og prøvd å være litt aktiv, men det kan fort bli noen dager mellom hvert besøk ja. Litt glad at guttungen ikke slaø begynne på skolen før i modten av august - har ferie litt til me enda. Men etter ferien og ting faller på plass igjen ja, da har nok alle mer tid til å være her. Om det ikke blir for mye jobb for dere da... tar på det også... Men ha en forsatt fin sommer. Kos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 30. juli 2006 #4 Del Skrevet 30. juli 2006 Signerer denne jeg også. Har vært innom å lest her, men ikke lagt igjen noen synlige spor! Jeg vil og være hjemme lenger med Didrik, hvertfall en el to dager i uka!! Har en lottokupong inne, så vi får se.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juli 2006 #5 Del Skrevet 30. juli 2006 Her har det også vært nydelig, samtidig som jeg har jobbet endel ekstra etter ferien min (slutten av juni) så aprilklubben har blitt tenkt på, men ikke besøkt så mye, dessverre. regner også med det endrer seg når vi får nye rutiner. Matilde har ikke fått barnehageplass, og neste uke (som begynner i morra) skal hun være hos tanten sin (svogers familie). Tror hun kommer til å kose seg selv om det er lang omvei til jobb - 20-30min fra vårt hus til deres, èn vei. Og jobb ligger da i motsatt retning av dem. Og 15. august er det tid for dagmamma. Første gang hos 'fremmed' dame. Vi har hilst på henne før og da ble Matilde kjapt husvarm, + at Matilde er utrolig sosial så tror det blir godt for henne å være sammen med flere barn. Men for å gjenta dere over meg; hyl og dobbelthyl! Hun har vrælt litt når jeg har levert henne hos mamma(en min) som hun er kjempetrygg på, så hvordan skal det bli med heeeeelt ny dame?? *iiik* Går nok godt, det gjør som regel det. To uker først, så skal vi ha to uker ferie, og så er det på'an på "skikkelig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 31. juli 2006 #6 Del Skrevet 31. juli 2006 Ja det har vært stille her og jeg har vært muuusestille, men det tar seg nok opp etterhvert! Endel har jo vært trofaste ser jeg og det er flott! Lykke til med barnehage og jobb, her er det samme greiene bare at Amanda får vært hjemme noen uker til. Tenker hun er klar for barnehagestart i slutten av august, det er jo så stas med andre unger! Når det gjelder lotto kan jeg bare fortelle at jeg vant 50 kroner i helga......kan jo være at vinnerlykken er på vei??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 1. august 2006 #7 Del Skrevet 1. august 2006 Må nok skrive under på denne jeg også, har vært på ferie i nesten 2 mnd og begynte i ny jobb i dag, men skal prøve å få tatt meg en tur innom i ny og ne! Kjenner jeg har savnet dere, hehehe... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå