Gå til innhold

Desember: Back in black:-)

Anbefalte innlegg

Ja, da er vestlandsturneen over og jeg er hjemme i trivelige trøndelag igjen. Deilig å være borte, men jaggu er det deilig å være hjemme igjen også:-) Trudde jeg måtte pløye meg gjennom sider på sider med nye innlegg jeg, men ser det har vært stille her de siste to ukene. Vel, vi skal igang med nattavvenning nå til uka, det skal bli spennende. Even har nemlig snudd om på det hele i sommer, så han har vent seg av på dagen!!!! Jaja, spørs om det blir helt slutt ¨på pupp nå da.....

Ellers så ser det ut som det kommer både en og to og tre nye tenner snart. Han har to nede, og det har kommet igjennom ei hjørnetann!!!! oppe, og det ser ut som de to fortennene oppe kommer gjennom kulene sine snart. Den siste uka har han virkelig fått dreisen på å komme seg opp på alle fire, så nå står han der og vagger og lurer på hva han skal gjøre videre....hehe, det går så fort når de først finner ut av ting!!!! Artig! Vel, deilig å være tilbake her hos dere:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5765310-desember-back-in-black/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morro at våre gutter har samme navn.... Det er ikke akkurat så vanlig heller... :o)

Så mye som har skjedd på den siste tiden med gutten din, utviklingen går plutselig rasende fort.

Her har vi fortsatt heldigvis for puppen bare to tenner nede...

Driver også og står på alle fire og vagger, flytter henda fremover, men ser ut som et spørsmålstegn og hva gjør jeg nå?? Også går det ned på magen og drar seg fremover i racerfart.

Han reiste seg opp på to for første gang for ei uke siden, sto med skjelvende knær og sto lenge.

Satte seg opp på rompa også i forrige uke.

Det går så alt for fort... Lille gutten min, er jo blitt stor jo...

Morroo!!!!!

Ja sant det er deilig å være tilbake her? Vi har vært på reisefot i 5 uker nå, så nå er jeg lei. Skal en tur til min mor om en uke, så litt til blir det. Hadde rimelig db-abstinenser den første uka, men nå går det greit. Spørs nå om denne uka ikke gjør meg avhengig igjen, hehe.

Så flink Even er blitt da! Hans Marius er ikke kommet seg opp på alle fire enda, men tror det er like før. Har reist seg opp på rompa og sitter ganske godt. Og så ruller han i full fart! Og så kan han klappe søte, han er så skjønn der han sitter. Og hele 6 tenner som han kan bite mamma i puppen med! Her ammes det fremdeles mest om natta, om dagen har han nesten ikke tid. Bare når han blir trøtt nok. I denne varmen som har vært, så har matlysta vært liten både hos liten og stor. Men men, det kommer seg.

Nå skal vi kose oss hjemme en liten uke. Vel, kose og kose, haugen med klær er verre enn et vondt år, så vaskemaskina skal få kjørt seg litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...