Gå til innhold

søskenvogn ?!?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!!! Vi venter nr to i august, og det blir to år mellom våre smågutter. Så vi har sjekket nettside på nettside.. og spurt og spurt.. og vært i butikker og prøvd vogner :-). Vi endte med å kjøpe Carena sin tvillingtrille ( Carena Twinbuggy) med softbag i den ene delen. Vi har faktisk fått prøvd den med gutten vår og en annen gutt, og den er kjempegod å trille! Dessuten er den smal, 74 cm, så vi får den inn alle dører, den har separate tak og fotbrett.. Sønnen vår liker ikke å ha taket oppe, siden han ikke ser nok :-) så det er fint at vi kan ha tak over babyen likevel. Super vogn som kan anbefales!! Prisen er ca 2600,- med bag.. Lykke til!

Jeg har kjøpt emmaljungla sin tvillingvogn.

Det vil være 20mnd mellom mine to og jeg skal ha begge hjemme. Vi har hund og jeg er derfor avhenging av å kunne gå mye tur, og da bør jeg ha en vogn med store hjul. Rattet kan enkelt snu begge veier. Har fått høre at det er viktig at babyen "ser" den som triller mens den er liten. Samtidig kan jeg også følge med at ikke stoebror "plager" den minste. Prisen på vogna er ca 6500, så det er betraktelig mer enn de med små hjul. Alle tvillingognene jeg fant med med store hjul lå på ca samme prisen. Jeg har kjøpt softbag utenom på Sørbø til kun 300.

lenke til vogna hvis du har lyst å se:

http://www.emmaljunga.no/product.asp?bvid=8&artnr=28604

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...