Gå til innhold

Hei Mami19fårjente27/09

mamiLii-prinsen&lille frø

Anbefalte innlegg

Hei!

Vet ikke helt hvordan jeg skulle få oppmerksomheten din,men prøvde sånn her jeg.

Jeg skriver til deg for du virker som en person som er veldig lik meg. Både meninger og at vi begge har termin i slutten av september. Jeg har 30 :) Så på noen bilder av deg og det er litt moro,for synes vi har ganske lek mage,altså størrelsen.

Selv er jeg 18 år og er ganske lei av å gå gravid nå. Både varmt og tungt.

Hadde vært moro å skrivd med deg, delt oppplevelser og sånne ting. Svar om du vil :)

Sommerhilsen fra meeg :)

Fortsetter under...

Hei hei! :) Så hyggelig!! :)

Hvordan holder du ut i varmen? For min del så kunne det ha vært regn hver eneste dag, hehe.. Får jo så vidt puste i denna varmen!!

Hadde vært kjempe morsomt å skrive med deg og dele erfaringer, opplevelser og det som er! :) :)

Ser at du venter en liten gutt! Funnet ut noe navn på det lille mirakelet enda? :)

Har du msn?

Sommerklem tilbake! :)

Hei =)

Tja,hvordan jeg holder ut er ikke lett å si. Kan hvertfall ikke sitte i sola.Men idag har det faktisk regna og nå er det overskyet her, så det er deilig:)

Jaa venter en liten prins <3 og har snakket om et navn,ikke bestemt men blir nok mest sannsynlig, Aron Elias !! Har du funnet ut navn ?

Ja'a jeg har msn, men må bare si at jeg er ikke så ofte på datan. Har ikke data hjemme, så er bare på når jeg er på besøk hos mamma'n min eller svigermor. Just so you know .. men den er; [email protected] Bare til å legge meg til, så kan vi prates der. Er veldig koselig å ha noen å snakke med.

En avkjølende klem til deg ;p

Hej igjen! ;)

Aron Elias, så pent navn!! Vurderte Elias jeg også, om det var en gutt så klart.. Men så viste det seg jo at det er en liten jente da, så da ble det Emilia! :) Men sliter veeeldig med mellomnavnet, hehe! Venter til hun kommer ut, hehe.. Så får vi se hva hun passer til! ;)

Åjaaa, det er deilig med regn i dag!! :):) Føler at jeg får puste litt, deilig å slippe den tunge, varme luften!! Trodde aldri jeg skulle si det; Men jeg er glad sommeren snart er over, hehe! ;) Dessuten så begynner jeg å bli litt utålmodig også, vil gjerne ha ut hu lille snuppa mi snart.. Startet på uke 33 i dag, så det nærmer seg nå!! :) Wohow!!

Masse avkjølende klemmer back! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...