Gå til innhold

Hvorfor er det så mange som ikke røyker her inne?????

Anbefalte innlegg

Trodde dette skulle være et forum hvor folk som røyker og vil slutte å røyke kunne prate om det... få støtte og råd og tips... dele historier osv... helt greit at folk som har greid å slutte å røyke er her og forteller gir råd, får støtte til å fortsette å være røykfrie...

Men hvorfor gidder folk som aldri har røyka å være her inne.. Er det ikke helt urelevant for dere?? At dere gidder å bruke tid på å kjefte på folk som røyker, når dere ikke har peiling på hva dere prater om.....

Mulig at dere har behov for å hevde dere og være et sted hvor dere føler dere bedre enn alle andre.... Skjønner ikke sånt noe jeg men.....

Fortsetter under...

He he,vi er her fordi vi har lyst på røyk selv:) I hvertfall jeg! Slutta da jeg fant ut jeg var gravid,men har sinnsykt lyst på røyk ofte.. Har tatt ca 4 røyk i hele sv.skapet,den siste i mai,men har termin i morgen så nå skal jeg holde ut! Blir nok ikke å begynne å røyke igjen,men av og til er det godt med en røyk,kanskje mest pga det sosiale..

Fordi røyking i svangerskapet er et følsomt tema, og ikke-røykere blir vanligvis hete om ørene når de ser en kvinne som trekker røyk ned i sin store, runde, vakre mage. Det ser bare for jævlig ut, for å kalle en spade en spade...

Ta med den moraliserende spaden og møkka di et annet sted.

Kristenfundamentalistsiden, proisraelsiden eller et annet sted der folk kan forsvare seg, mørkemann eller kvinne. det kan umulig være vakkert inni hodet ditt i alle fall.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...