Gå til innhold

magen vokser såå sinnsykt...


L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

kan det være to??

den har vokst enormt... helt sinnsykt, er bare 5+6 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi! Heldigen! Gleder meg til magen min kommer.. er 7+2 og har ingen antydning... Har du lagt ut bilde? Du er ikke bare oopblåst, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok være du er oppblåst ja! Husker i 5-6 uke var jeg sykt oppblåst,tenkte alle kunne se jeg er gravid og tenkte iallefall 2 inni her!! Men så gikke det liksom litt tilbake med dg/ukene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke kommet så langt at jeg har lagt ut bilde:9 hehe...

er nok bare oppblåst! syns det er koselig med mage altså, men det er nesten vondt fordi jeg kjenner liksom at det strammer sånn... hvis dere skjønner? Huden strammer fordi magen er blitt større... wææ:) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at magen min også har vokst. Er 6+2 i dag. Men magen er ganske myk, så jeg tror nok at jeg bare er litt oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hej hej

 

jeg er like oppblåst, alle ser at jeg er gravid, og jeg som hadde tenkt å skjule det litt til. kan nesten ikke lyve for folk, så hvis de spør så sier jeg ja. =) jeg er bare 4+5...

har en fra før på 19 mnd, og fikk mage med henne når jeg var 9 uker på vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhe.. oppblåst 6 ukers mage her og :-)

Må kneppe opp knappen av og til... og på jobb strever jeg med å huske å kneppe den igjen når jeg går ut fra kontoret mitt..hehe...

Husker denne magen fra sist, og at det ikke ble noe mer utav den på en laaang stund enda :-) Godt å¨ikke måtte legge bort alle buksene enda !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...