Gå til innhold

Metallsmak i munnen; gravid????


hjemmekanskje???

Anbefalte innlegg

Hei!

Sniker meg inn her fra Sliter forumet. Har IKM idag eller imorra. TR har heldigvis ennå ikke meldt sin ankomst....

Har de sist dagene merket en matallsmak når jeg har spist middag. Kan dette stemme? Noen erfaringer her? Merket dere denne smaken hele tiden?

På forhånd takk :o)

Gratulerer og lykke til alle sammen. Håper jeg snart joiner dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan ikke si at det kjentes ut som metall smak, men en annereledes smak i munnen jah:)

har du ellers noen tegn?? ømme pupper, stikking i magen o.l?? dette var iallefall tegn som jeg hadde..:)

lykke til, håper vi ser deg snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :o)

Ømme pupper ja, men det kan og være PMS. Kroppen er utrolig rar idag, skikkelig uggen. Men det kan også være andre ting.... Så må nok smøre meg med tålmodighet. Blir nok en test imorra tidlig hvis TR ikke dukker opp snart... Har og hatt høy temp over mange dager. Gikk litt ned idag. Tiden får vise!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en slags metallsmak i munnen,dette hadde jeg før jeg fant ut at jeg var gravid men ikke så ofte.

Så det kan godt tenkes at du har en liten spire på vei,får håpe det=)

Du får ha lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare husk at om det ikke blir positiv test så kan du være gravid... så lenge tanta ikke kommer er det fortsatt håp=))

jeg måtte til legen, fordi ingen av testene slo ut på meg... den slo ut positivt med en gang...

jeg bare visste at jeg var gravid med 90% sikkerhet, vet ikke vhorfor (har ikke barn fra før) men var ikke meg selv...

ønsker deg masse lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...