Gå til innhold

abortert,kan det være en tvilling igjen?


a.b.k.h.

Anbefalte innlegg

hei jenter jeg skriver ikke dette for å bekymre noen,men jeg lurer så veldig på om noen har opplevd det jeg håper kan ha skjedd med meg. jeg aborterte for noen timer siden i dag,det var det ingen tvil om. jeg skal til sykehuset i morgen,ingen er på jobb til å få sjekka noe i dag. har noen andre opplevd el hørt om noen som har mista også funnet ut at det er en til der som alt står bra til med? jeg håper så inderlig at det kan være tilfelle. jeg er enegga tvilling selv,så jeg vet sjansene er større da for å få tvillinger. takker for svar: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, først og fremst sender jeg deg en stor trøsteklem!!!

 

Man kan miste en tvilling ja, vet faktisk om to stk det har skjedd med! Så vidt jeg husker, skjedde det med en her inne, men jeg kan ikke komme på hvem det var!

 

Ønsker deg masse lykke til iallefall!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Ikke noe særlig å lese om. Føler med deg. Om du søker på "spontanabort" og "tvilling" på google, kan du se at det har skjedd med flere

Hvordan merket du aborten?

Lykke til imorgen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte å merke det i går litt utpå dagen at det kom litt sterkere mens smerter enn det pleide og at det kom og gikk akkurat som veer. jeg har mista en gang før, for noen år seiden så jeg vet åssen de veer følelsene kjennes. litt seinere på dagen var det litt blo når jg tørka meg sånn var det hele kvelden. men jeg fikk høre at 30% av gravide kan oppleve menssmerter og krampe følelser samtidig som det er litt blødning. så jeg tenkte det kunne være det. men i dag tidlig når jeg sto opp var det mer blod,som når man har mensen. noen timer med det,så kom alt,det var ingen tvil. så jeg bare krysser fingrene for en nr 2 eller så er det bare å prøve igjen. takk for svaret ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat det samme skjedde svigerinna mi,når hu dro på ultralyd dagen etter kunne de se at det hadde vært tvillinger,alt sto bra til med den ene som fortsatt var der,det andre var en tom fostersekk..hu har termin om ikke så lenge og alt er bare bra!

 

får håpe det er det samme som har skjedd deg.ønsker deg masse lykke til,ekkelt når sånt skjer!

 

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde for den ene kusina mi, og hun har nå ei jente på 5 år, så det er jo fremdeles håp.

(Men som enegga tvilling har du egentlig ikke høyere sjans for å få tvilling selv, har i alle fall alltid jeg hørt, og jeg er enegget selv. Det er toegga som "går i arv")

 

Men jeg skal krysse fingrene for deg, at du må ha en ekstra spire der inne som har det bra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hendte ei veninne av meg for snart et år siden!

Hun begynte å blø, og gikk i den tro i flere uker at hun hadde abortert!

Hun ble kvalm og uvel og ble til slutt sendt på UL, og der kunne dei se at det hadde vært tvillinger og hun hadde abortert den ene!

Den andre levde i beste velgående og hun fødte en velskapt pike for ca 2 mnd siden!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig godt og høre,jeg får bare krysse fingrene. men jeg satser ikke på det,bare ønsker og håper. jeg er glad på din venninnes vegne,det må være en utrolig lykke å finne ut av det. satser uansett å være tilbake her om ikke lenge: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ingenting der,som jeg frykta. så nå håper jeg bare å komme inn hit igjen snart. lykke til med alle dere: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...