Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei jeg er/var bare i 1.trimester til jeg aborterte i dag for noen timer siden. det jeg lurer på er om noen andre har opplevd det,men så funnet ut at det er en til i magen,som alt er bra med? jeg er enegget tvilling selv,da vet jeg at sjansene er større for at jeg kan få tvillinger. jeg skal på sykehuset i morgen. jeg skulle bli 9+0 i morgen. håper på svar : )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5764100-abortertkan-det-v%C3%A6re-fler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke. Men vet Iselin79 her inne mista i mai. Hadde operasjon pga exu, men der var det en til. Så hun er gravid enda. :-) Du kan jo poste med nicket hennes i topic og se om hun kan forklare deg. Vet det var veldig tidlig hun mista den ene, men kan jo hende at hun kan gi deg noe svar :-)

Annonse

hei hei

jeg fikk blødninger en gang mellom uke 8 og 9 for snart 7 år siden og jeg og legen var skråsikker på at det ikke var mer der inne, helt til det ble tatt ultralyd og der lå det et lite mirakel som hjertet pumpte ernergisk på, han er idag 6 år

klem

Jeg hadde en kraftig blødning 4 dager etter IKM. Siden jeg har hatt to SA før i år og dette var samme type opplevelse, var jeg sikker på at jeg hadde abortert. I og med at jeg var så kort på vei orket jeg ikke en ny runde med lege og gyn.pol. men bare innstilte meg på at jeg hadde mistet.

To uker etter måtte jeg til lege pga. svært dårlig form, og ultralyd viste da en blinkende prikk! Gynekolog mente jeg trolig hadde mistet en tvilling. Er nå i 13. uke, var til ny UL for en uke siden, alt vel med den lille :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...