Meg og mini med ny spire :) Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 pust pes, orker nesten ikke reise meg med denne tunge fæle varme kroppen i denne heten.... sitter foran vifta og manner meg opp til å gå på do.... orker ikke.. magen begynner å merkes nå også ja.. tungt i ryggen.. sukkk.. dette ble da mye klaging, hehe, jeg er ikke sånn alltid altså dette trimesteret har jeg sett frem til, jeg begynner nesten å se en ende på dette svangerskapet:D:D:D:D har gått tregt i det siste..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. juli 2006 #2 Skrevet 30. juli 2006 Jeg ramla inn her i dag jeg også )) Ser frem til å begynne på den endelige nedtellingen )
ScaryMama Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 Hei dere! Jeg kommer også inn her i dag! Eller egentlig skulle jeg ventet til i morgen men siden jeg kommer til å være bortreist i noen dager så kommer jeg inn litt tidlig
Billy 2 Foedeklar Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Heisann ! Endelig er jeg også med her iallefall fra tirsdag av, her er det også varmt, skal egentlig holde ut 4 uker til på jobb, men det begynner å bli tungt...
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 Velkommen inn hit alle nye ) Tida mi her inne har faktisk gått fort, så jeg håper siste innspurt går like fort for dere.... Håper snart jeg får møte prinsen min jeg da, 3 dager over idag... Lykke til videre:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå