Gå til innhold

hei noen på 18, 19, 20 her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei...

Jeg er vel ikke direkte i den aldersgruppa 18-20, jeg er nemlig 21. Men jeg blir 2-barnsmor den 27 jan.

Vet ikke så mye om hvordan det er på ung å gravid, men vet godt hvordan alle ser dumt på deg når du forteller hvor gammel du er å at du er gravid. Det føles nesten som om at de synes jeg er verdens største taper mange ganger som er 21 å snart mor til 2...

Men men, mitt valg ikke sant... Gleder oss svært til nr 2 vi...

Stå på jenter!!

Jeg syns dere er flinke jeg!

noen av dere er planlagte svangerskap, mens andre er mindre planlagte, men dere er tøffe alle sammen! vet at det kan være vanskelig for jeg har selv vært der og det er ikke mange som gir støtte til deg, og det i nettopp en tid hvor du har behov for ekstra støtte!!

Tenk så flott for barna deres at de har unge foreldre, og barnebarna når den tid kommer får jo da relativt unge(kanskje modene) og spreke besteforeldre:-)

jeg er 20 år og venter 22 januar det at folk slenger drit skal du ikke ta deg nær av så lenge du selv vet at du klarer å ta vare på barnet gjennom oppveksten skal du ikke tvile på deg selv... jeg ble gravid midt i utdanningen min, skulle ta avluttende eksamen men var så kvalm at jeg ikke kunne ta busen til skolen...har fått høre masse drit jeg også men jeg tar det ikke så alvorlig, jeg har verdens herligste kjæreste som gleder seg kjempemasse til den lille kommer, vi har alt det dyreste av babyutstyr som stokke x plory vogn og baby bjorn ting...og en egen leilighet som vi snart er ferdig med å etale ned..så alt er klart til den nye og jeg er ung mor og stolt av det :)

lykke til med den lille som kommer og håper alt står bra til med mor og barn :)

Annonse

Heisann! Jupp jeg er 18 og gravid! :)

Var 17 når unnfangelsen fant sted :S litt ungt kanskje men men...

Alderen har ikke noe å si, så lenge man er klar for ansvaret man står ovenfor :)

Er nå 18+1 og skal på min første ultralyd 15 august. Gleder meg vilt! :D hehe Jeg vet at det blir en gutt :P jeg bare føler det :P

Men får se da på ultralyden :) Samme hva kjønn det er egentlig, så lenge h*n er velskapt :)

Mvh Heidi :)

Hei:)

Er selv 18år..Hadde nettop fyllt det ved unnfangelsen :)

Skulle ønske vi hadde hatt en liten klubb for oss (16,17)18-20 her:)

Klubb for di under 20 på en måte :)

noen som vet hvordan vi kunne ordnet det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...