Gå til innhold

Hjelp, hun har feber på 4. døgnet!!

Anbefalte innlegg

Jeg syns så synd i jenta mi på 1 år, hun går på 4 døgnet med feber. Hun har alt fra 38 til litt over 40, varierer på døgntidspunkt. Det er velig frustrerende, var hos legen i dag. Hun tok crp-prøve, men den viste ikke noe bakterielt. Det er sannsynligvis en virusinfeksjon, men så lenge hun spiser og drikker, og at hun er forholdsvis kvikk (noe hun er ut fra feberen), så er det ingenting å gjøre. Litt bløt mage har hun. Og øynene er veldig sløve. Jeg venter på utslettene som kanskje kommer, men ingenting skjer. Dette kan jo være den 4. barnesykdommen, men da skal jo utslettene komme i dag, eller?? Og er det noen som vet hva den 5. barnesykdommen er? Kan det være noe? Hjelp, dette er veldig fortvilende opplevelse for en førstegangsmor. Noen med lignende erfaringer?

Fortsetter under...

Gutten min hadde det også sånn når han var ca 10 mnd. Han hadde høy feber i 3-4 døgn så kom utslettet og han ble bra. Altså den 4. barnesykdom. Kan fortsatt hende hun får et i løpet av kvelden og at det er den hos dere og...

Husk å ha lite klær på henne. Bare ett teppe på natta, og mye å drikke og masse kjærlighet. Det går over, bare hold ut!!

GOD BEDRING!!!!

Dra på legevakten! Det kan også være betennelse i det indre øret! Symptomer på det er kun feber over flere dager! Det gjør ikke vondt, men kan fort bli smertefult om man ikke gjør noe med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...