Gå til innhold

November: Ny bilstol?!


3 små gull :)

Anbefalte innlegg

Kjøper dere alle sammen nye bilstoler? vi har fått en brukt en av broren til samboeren min men etterhvert som jeg har lest å lest så finner jeg ut at det ikke er like sikkert som ny.

Hjeeeelp......får litt angst siden jeg er veldig opptatt av sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kan være like sikker som ny så fremt den ikke er alt for mange år gammel. Siden det er noen du kjenner du får den fra vet du om den har vært med i kollisjon. Det er derfor de advarer mot å kjøpe brukt, -det at man ikke vet hva bilstolen har vært utsatt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en stol har vært innblandet i ulykke er ikke eneste grunnen til å vurdere et nytt kjøp. Stolene er ofte laget av plast og dette blir sprøtt etter hvert som tiden går. Det anbefales derfor ikke at stoler over 6 år benyttes. Alt må derimot ikke være nytt, min nye baby får en stol som både bror og fetter har benyttet før, den er 4 år nå.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en fra datteren vår på 17 måneder som vi har planer om å bruke. Lurer på om vi kanskje skal kjøpe et nytt i tillegg, så kan vi ha et i hver bil.

Satser på at det fortsatt er ganske sikkert, men skal selvfølgelig sjekke det nøye opp før knøttet kommer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...