Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #1 Del Skrevet 30. juli 2006 Trodde alle hadde det for livmoren strekker seg jo. så trodde man merket til det?? Ikke jeg iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #2 Del Skrevet 30. juli 2006 Etthvert svangerskap er individuelt. Noen går gjennom hele svangerskapet uten noen problemer og noen ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #3 Del Skrevet 30. juli 2006 Kjenner ingenting i magen jeg heller bortsett fra at jeg er kjempkvalm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 30. juli 2006 #4 Del Skrevet 30. juli 2006 I uke 3, 4 og 5 hadde jeg ganke mye menssmerter, men nå i uke 6 har jeg nesten ikke kjent noenting til disse smertene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 30. juli 2006 #5 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg hadde en god del mensenubehag i magen i forrige svangerskap.. I mange uker fra jeg testet positivt.. Men i dette svangerskapet har jeg nesten ikke merket noe til det.. Eneste er at jeg merker litt kynnere på morgningen når jeg ligger i sengen og har våknet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå