Gå til innhold

Ang livmortappen


mamma til yalisa

Anbefalte innlegg

Heisan, jeg kjente på livmortappen i dusjen, og ble veldig overasket over at den var veldig myk, og hullet var åpent. Er i uke 10 nå, og ikke hatt noen blødninger. Men ble litt bekymret. Tappen er lenger inn i kjeden enn vanlig, så det betyr at den har trekt seg tilbake. Men skulle den ikke være ganske lukket? Noen som vet?

Har min første legetime i morgen, så får vel vite mer da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei .

Jeg kjente en del på den livmortappen når jeg hadde eggløsning , for å finne det rette tidspunktet å ha sex.

Var visst sånn at den var myk og åpen når man hadde eggløsning , den var åpen for å ta imot sædceller.

Også var den åpen og myk når man skulle ha mensen, fordi mensvæska skulle komme ut av åpningen.

 

Så jeg kjente litt på den når jeg var blitt gravid også , og synes den endret seg hver dag.

Fikk jo helt hetta når den var litt åpen , tenkte at nå har den vel åpnet seg for å slippe ut fosteret (altså en spontanabort)

Men legen min fikk heldigvis roet meg , når man var gravid så hadde det visst ikke noe å si om den var åpen eller myk.

 

Du kan jo be legen sjekke på den imorgen , sånn for sikkerhets skyld , så du blir litt roligere.

Alt er sikkert helt fint !!

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...