Gå til innhold

Fra SATS til Elexia?


AB73

Anbefalte innlegg

Jeg er medlem av SATS, og før jeg ble gravid trente jeg 2-3 ganger i uka på SATS-senteret ved jobben før jeg reiste hjem og spiste middag. Nå er jeg gravid i uke 14 og har vært veldig forsiktig frem til nå (prøverørsbarn), gått turer men ikke mer. Føler meg etterhvert i fin form, er ikke så trøtt lenger, og kan tenke meg å begynne på treningssenter igjen. Spørsmålet er om jeg skal fortsette på SATS eller gå over til Elexia. Elexia har senter like ved her jeg bor, og da kan jeg gå hjem før jeg går på trening. Jeg tror kanskje også Elexia er flinkere med individuell veiledning for gravide uten at det koster noe ekstra? Er det noen av dere som har erfaring med hvilke senter som er best for gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

På det Elexia- senteret jeg var medlem på forrige gang jeg var gravid, hadde lite å tilby både gravide og for de som nettopp har født. De hadde heller ikke barnepark.

 

Vet iallefall at SATS har trening for gravide. Treningsveiledning er gratis. De har mor/barn trening og barnepark.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! jeg trener på elixia! har også trent på sats før.

de har bra med gratis treningsveiledning for alle,også gravide. noen er flinke andre ikke.. er nok lurt å få ei dame til å sette opp program for deg nå du går gravid, å ikke en stor bodybuilder..hehe det er min erfaring da.

Men det som irriterer meg er at de ikke har timer for gravide i gruppetrening. Åsså er barnepassen nå bare for barn over 4 år. Før kunne man levere babyen der men ikke nå mere..åsså koster det 99kroner i mnd med elixia kids. Mye kunne vært bedre,føler vel ikke at det er så mye som er tilrettelagt for gravide der jeg trener selv om det var nytt for 2-3 år sida.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg jobber selv som treningsveileder ved et Elixia senter, og har lagd individuelle treningsprogram for mange gravide med gode resultater og fornøyde kunder. Si i fra om at du er gravid når du melder deg inn, så får du tildelt en veileder som er god på dette. Du får også så mange gratis oppføginger som du måtte ønske, både mens du er gravid og etterpå. Det stemmer at Elixia sentrene ikke har egne timer for gravide, men det betyr ikke at de ikke har mange gode timer som egner seg for denne gruppen. Anbefaler xycling, roing, core og alle de grå timene!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

æ jobbe på to elixia senter og på begge er det GRATIS barne pass fra når barneter 6 uker! det er om barnet skal være m på trenings timer spesielt tilrette legt barn altså elixia kids timer at det koster 99 kr mnd!

har erfaring fra både sats og Elixia, men æ foretrekke elixia! de er flinkere å ta vare på kundene der føle æ! har ikke egne svangerskaps timer, men xycling er jo bra og ellers alle easy timer. Lykke til med treningen og ikke minst lykke til med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...