Gå til innhold

Gjør jeg det riktige, eller er jeg helt på bærtur????? *langt innlegg*

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt forhold til barnefaren har vært litt sånn frem og tilbake,men vi er jo i utgangspunktet gode venner. Vi har sånn delvis felles vennekrets, og er så og si naboer. På førsten var han jo skitforbanna for at jeg ville beholde barnet, men så gikk det liksom over og han ble mer og mer vant til tanken på at han skal bli far. Kontakten mellom oss har vært varierende, og jeg har ikke akkurat fått mye støtte, bortsett fra at han sier at han vil stille opp for barnet. For meg er det jo mye som skjer før barnet blir født, men på han virker det som at han ikke trenger å vise så mye interesse før barnet faktisk blir født. Vi hadde en liten krangel om dette forrige søndag, hvilket endte opp med at jeg sa takk for meg, og at hvis han ville ha noe kontakt med meg var det opp til han. Dette var vel sikkert veldig teit å si, for nå har jeg ikke hørt noenting fra han på en uke. Ikke at det er uvanlig egentlig, men jeg får jo litt dårlig samvittighet også. Han mente jeg maste for mye, og jeg prøvde å forklare at det kun var fordi jeg trodde det kunne være til hans egen interesse. I går hadde gutta fest, og jeg fikk en sms fra kompisen om ikke jeg kunne sende et bilde av meg selv slik at alle kompisene hans kunne få se hvordan jeg så ut/hvem jeg var....Jeg hadde ikke bilde,og gadd heller ikke bry meg med å sende noe. Plutselig fikk jeg da en liten videosnutt som viser ***** sammen med to kompiser, og de snakker om daddy cool og greier......jeg har null peiling på hvordan jeg skal kunne forholde meg til han, og jeg vet ikke om jeg overhodet gjør det som er riktig.....Jeg har vært trist,lei og ganske deppa den siste uken pga dette, og det har gått utover både spising og sosiallivet...Føler meg så alene, og selv om jeg har de beste venninnene i verden som bryr seg masse, så er det jo liksom ikke alltid det samme å snakke med de om alt som er. Noe er jo liksom forbeholdt barnefaren..Burde jeg fortsette å la være å ta kontakt, eller bør jeg bite meg i det. Vil jo ikke være den som er masete heller...om det er sånn han føler det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forsto ikke helt det med daddy cool..?! Hehe..

Skrevet

De sendte meg en videosnutt på tlf hvor disse tre guttene satt og snakket om "daddy cool"....akkurat som han er så cool med den oppførselen sin.....Ble litt paff bare, over at han gjør sånn

Skrevet

jeg synes du IKKE skal ta kontakt...hvis han kaller det at du tar kontakt for mas...ville jeg ikke kontaktet han..han vil jo komme krypende etterhvert skal du se..så ikke depp,å vær lei deg du(lettere sagt enn gjort) men ta en dag av gangen,så vil det meste ordne seg etterhvert;o) men utrolig barnslig av han og kammeratene å sende disse mld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...