Gå til innhold

Vondt i ryggen??


LillianS

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det flere enn meg som har vondt i korsryggen?

Jeg er snart 12 uker på vei og har de siste dagene hatt vondt nederst i magen og i korsryggen.

Kan minne litt om mens smerter , men er ikke så vondt som det .

Virker mer som det murrer liksom.

Flere som har det sånn???

 

Og ett spørsmål til , hehe:)

Er så utrolig tissatrengt om morran , verker skikkelig i blæra.

Men når jeg kommer på do , så renner det bare sånn sakte ut , får ikke noe fart på det.

Det verker skikkelig , men det bare pippler ut i en tynn stråle helt til det er tomt , og det tar tid.

Virker som blæra ligger i press på en måte , så det ikke kommer seg noe fortere ut ???

 

Hva tror dere ?

Hjelp!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensenmurringer er veldig normalt!! Strekking og tøying nedi der:)

 

Angående tissingen din; du har ikke urinveisinfeksjon da? Da får man jo ofte følelsen av å være skikkelig tissatreng, men det som kommer ut er ikke å rope hurra for. Og det svir gjerne!! Ta med deg en urinprøve til legen din og få sjekket opp, for det er ikke bra å gå med UVI!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest at urinveisinfeksjon kan gi mer diffuse symptom når du er gravid enn ellers. sjekk snarest med lege du, dersom du går lenge med det, kan det vel gå mot nyrene (nyrebekkenbetennelse), og det kanskje kjennes som ryggsmerter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei .

Jeg har akkurat vært hos legen, og de sjekket urinen når jeg var der .

Det eneste som var galt med den var at jeg hadde litt for mye hvite ( ehh hva heter det igjen) blodlegmer??

Men det har jeg hatt hver gang jeg har vært gravid , så det var visst ikke nor farlig .

De sa ikke noe om urinveisinfeksjon, selvom jeg har pleid å ha det under graviditetene også.

 

Vet at det er ryggsmerter iallefall , helt nede i korsryggen.

Er der det verker verst , er ikke så ille nede i magen , der murrer det mest.

 

Trodde ikke at livmora som strekker seg hadde noe med korsrygg smerter å gjøre ??

hmm?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har og smerter(eller ikke akkurat smerter, mer som noe som trykker) i korsryggen... håper d ikke er noe unormalt... får høre med legen min når jeg får komme til kontroll... Var iallefall slitsomt på jobben i dag, ble til smerter etter 9 timer til fots... men nå er d tilbake til "normal" trykking...

 

Noen som vet om d er normalt, eller som har d samme?

5+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt smerter i korsryggen helt fra starten av. Lest at det er helt normalt og at det er progrestronert som påvirker muskelene i ryggen, slik at disse blir mer tøyelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...