Gå til innhold

Trenger synspunkter til prislista mi

Anbefalte innlegg

Jeg har gitt meg som dagmamma, men kommer til å passe unger innimellom når jeg har fri og etter behov. Jeg har satt opp en prisliste, og vil høre hva dere synes..

Priser for barnepass:

Under 4 timer : 150kr

4-6 timer : 200kr

6-9 timer : 240kr

Over 9 timer (overtid) : 240kr+50kr for hver påbegynte halvtime

Kveld : 30kr/t til 17:00, 60kr/t fra 17:00

Helg (lør.+ søn.) : Vanlig pris + 10kr tillegg per time

Natt : 60kr/t eller 500kr per natt (19:00-8:00)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5762299-trenger-synspunkter-til-prislista-mi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert ingen som reagerer på prisene dine, bortsett fra at det var litt dyrt for natt om ungen sover hos deg.

En fredagskveld fra 19.00 til 24.00 koster 5*60 = 300?

Mens fredag 19.00 til lørdag 11.00 koster 500 + 150 + 30 = 680?

Men jeg ville da heller hatt ungen natten over enn å måtte være våken kl 24 fordi foreldre skal komme fra fest og ha med seg ungen hjem!

Jeg ville i begge eksemplene over tatt 400. Altså kveld = 400 enten ungen vekkes og hentes sent, eller er til foreldra er våkne og i stand til å hente neste morgen.

Jo, jeg skjønner hva du mener. Om ungen sover hele natta, er det jo ingen sak. Men det hender jo man må opp en gang eller to, og i tillegg stelle dem og gi dem mat om morran.

Det blir nok ikke mye nattpassing, men som du sier er det jo bedre at de sover her enn å bli drasset hjem midt på natten.

Skal tenke litt mer på den. :o)

Sånn jeg gjorde det var at hun som benyttet seg av denne overnattinga hadde fastpris pr mnd. Så jeg tok da bet for en vanlig dag og 650kr (helg) etter kl 1700. Denne prisen varte da frem til hun ble hentet dagen etter. Det var også inkludert middag, kvelds og frokost. Til vanlig var ikke måltider inkludert i prisen.

Annonse

Jeg inkluderer også mat (og bleier). Tenker jeg kanskje skal beholde den nattprisen, men heller justere ned prisen litt kvelden før og morgenen etter.

Det vil jo bli ganske dyrt en helg om ungen f.eks kommer 17:00 lørdags kveld og blir hentet 12:00 søndag formiddag. 880kr kommer jeg til da. Det er jo litt mye, men på den annen side er det helg, og ganske lang tid. Jeg kunne jo heller tatt 700kr for en "lang" natt. Det hender jo foreldrene vil sove ut litt. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...