Gå til innhold

August: Noen som blir med på å føde på onsdag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har bestilt kort og smertefri fødsel og en sånn snill sove unge som sover hele natten og bare er snill :) Tror det kommer til å bli veldig kjekt!

Også lever jeg selvsagt i den tro at når lillegutt bli født så kommer jeg til å bli så sunn! Bare spise sundt, melken må jo få masse god næring, gå masse trilleturer og dermed komme i god form...Og en heldig bieffekt at dette er jo at kiloene renner av!! Jada, det skal bli kjekt å bli mamma!! :)

Annonse

Har også tenkt på onsdagen! Blir gjerne med, da har lillegutt gått i barnehagen noen dager og jeg har fått slappet av litt på dagen. De store gutta skal på besøk til slekt og kamerater noen dager, og alt er egentlig lagt til rette for føding.

Detta blir gøy!

Annonse

Jeg har termin på onsdag så det passer perfekt for meg:) Onsdag 2. august er en fin dato! Liker partall bedre enn oddetall.... Da sees vi på sykehuset (noen av oss i hvertfall). Ser ut til å bli folksomt der den dagen; får håpe de har nok sengeplass til oss alle;)

Hvis vi nå er så mange som skal føde på onsdag kan det ikke være at fødestuene blir veldig fulle? Må vi føde på gangen da? Eller kanskje i en gymsal....Hehe...tenk det, en gymsal full av skrikene fødene og svette skjelvende blivende pappar...

Svarte ikke på denne tråden før, for jeg ville gjerne føde før onsdag. Men nå ser det ikke ut til at det blir noe idag så da kan jeg være med å føde imorgen- da har jeg jo termin og greier!!! Men blir det ikke veldig fullt på fødestuen da? he-he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...