Gå til innhold

Asma og sander - her er vi igjen...... hilsen Nickoline og Andreas.

Anbefalte innlegg

Andreas har det samme problemet, men han ser ikke så mye mot høyre. Men ikke så mye. Vært hos fysio, men skal ikke ha behandlinger. Skal på 4 mnd den 8 august.

Han er så søt for tiden. Ler så hjertlig.... og er bare fornøyd. Klokka er 12 snart og jeg kan ikke huske sist på døgnet han gråt. Litt "knirk" er det jo, men... han er et nemt barn.

Ellers har vi det bra. Vært litt plagsomt med varmen, men skal ikke klage. Det er jo sånnt vær vi lengter etter hele vinteren.

Nei, jeg får fyke hjem igjen. Andreas ligger hjemme å får formiddagsluren sin. Brian passer på mens jeg passer pus.

Mamma og pappa er i Bulgaria. Vi skulle jo også vært med, men pga brokken ble vi anbefalt å bli hjemme. Men nå er den utviklet seg til en normal brokk, så vi kunne nok reist.

Problemet ble å få noen til å passe hund hos oss og pus både hos broren min, mamma og pappa og oss samtidig på så kort varsel.

Men pengene står på konto og vi vurderer å dra en tur til feks lanzarote i vinter og kanskje hellas i mai når Brian blir 30.

Ellers har vi det bra. Andreas vokser seg stor og sterk. som jeg har sagt han er et nemt barn og er stort sett fornøyd. Gråter sjelden og lite.

Skal prøve å legge ut et nyere bilde av han før jeg går hjem så får du se vår lille engel!

Kos fra oss i Blaker!

Fortsetter under...

nickoline 150406

heisann det var koselig at du var innom igjen

her går alt bare fint vi var på båttur på torsdag på bolærene og det var en kjempefint tur og varmt puh....

legger ved et bilde :

http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/396270/offset/16

i morra begynner sambo på jobben igjen etter å hatt ferie 3 uker og 1 uke perm så det blir nok litt forandring.....

vi har tenkt oss til syden i desember for da har sambo perm i 2 uker og ferie i romjula men vi tar ikke med oss Sander

mamma og pappa skal ha han den ene uka....

vi var på 4mnds kontroll på onsdag og da veide han 7040 og var 64 lang så han vokser til han også

nei får avlutte nå vi skal ut på kjør tur alle 4 (hunden må også være med)

ha en fin dag så snakkes vi kanskje i morra om du er her

klem

Sent ute. Var skikkelig handlevær i dag så jeg fresa til Strømmen storsenter, men fant ikke noe særlig. to t-skjorter på salg til Andreas. så så jeg på en utedress (litt tynnere) til han på fru lyng, men vet ikke om jeg trenger i høst. Må jo ha tykkere vinterdress kanskje. Elller egentlig ikke for han skal jo ligge i pose. Tror du ikke det holder med ull og fleec?

Nå får jeg fyke hjem igjen. Fant ikke pinsett hjemme. Bettan, eller populært kalt Bess (a) / Bessemus (ekte åkerblandingskatt. Veldig vakker. Blanding av skogkatt/huskatt/perser. Vunnet masse katteutstillinger.) Ja, hva med henne....... hun hadde en flått her om dagen som jeg tok. Men tydligvis har jeg ikke fått med hele så nå fant jeg noen kravlende ben.... oææææhhhhhh........ de er så ekkle......

Fant du bildene av Andreas, eller som min brors toåring sier "deas" og "asas" og selvfølgeli bebi.

Også forteller hun at:; "tante ---- voff voff!" som betyr at vi har hund.

Ti hi.. jeg gleder meg til Andreas blir stor også. Men nyter denne tiden her. Akkurat nå er livet perfekt og veldig lite bekymringer.

Badet står der fremdeles og venter, men ser ut som vi får begynt nå snart. Ellers skal vi bygge på terassen. Den blir 70 kvadratmeter. Fyttikatta....... det er stort.

Ja, så det skjer da litt med heimen også. Trodde aldri det skulle bli bebobart før Andreas kom til verden, men jammen ble det ikke bra inne. Foruten om badet og at klærne våre fremdeles ligger i kasser på gjesterommet. - Tror vi får skap i løpet av uka.

Også må jeg jo si at svigers forholdene har blitt litt bedre igjen. Nå er jeg plutselig "deilig pige" Ja, ja... hvordan det har skjedd vet ikke jeg.

Er nesten så Brians onkel og tante plutselig missliker oss, fordi oldemor og oldefar skryter så fælt av meg, gjestfriheten vår, huset og Brian selvfølgelig. Og sist men ikke minst Andreas. De får ikke nok av han.... Var på tide etter fem år.....

Svigermor har bedt om en slags unnskyldning. Jeg har hverken akseptert eller ikke godtatt. Men det får gå denne gangen. Men neste gang godtar jeg ikke slik oppførsel.

Ja, ja. Mye på hjertet her........ det var statusen. Skal gå inn å sjekke bildene dine før jeg drar hjem og spiser farmors lefser (verdens beste)

Kos kos kos!

Annonse

Nei, de ligger under mitt navn. Hvis du går inn på A så er det blant de siste bildene som er lagt ut der. Ligger etter gutten din. En liten blid fyr i laban shortsdrakt bla og baseball drakt og dåpskjole. Klikk på de så finner du albumet!

ja nå ser jeg Andreas ikke rart jeg ikke vant han under nicket når det står på navnet ditt tji

så søt og go gutten din er.......nå sover Sander han har fått nan så nå håper jeg han sover leeenge

han var våken 0330 i natt og var sulten sukk håper han kan sove hele natta nå snart

blir kanskje bedre når han begynner å få grøt hver kveld før han sovner?

håper det i allefall

ja han kler de hattene........... ha ha. har i alle varianter men den er favoritten.... vi får finne noe kult til vinteren også. har en kul gant lue til høsten. får ta en tur til barneverden. kanskje tar vi en tur til kiel. der har de zara. finner kanskje noe kult der.'

skulle egentlig til dk men brian vil som vanlig bare 4-5 dager med reisa. det synes jeg blir stress med en liten...er jo så mange som skal besøkes og hilse på.... så det gidder jeg ikke. da får de heller komme hit i romjula og hilse på igjen. de har jo akkurat vært her to ganger hver.

hadde sikkert tenkt anderledes med mine foreldre. men brian må selv ordne for sin familie. jeg har jo stor familie med godt samhold.

andreas er heldig...han ser mormor og bestefea hver dag.

ja vi er heldig som har våre foreldre i nærheten vi ser ikke de hver dag men 3-4 ganger i uka eller no.......nå har de reist på ferie og kommer hjem en gang til uka eller til helga...svigers bor på Hamar og det er over 3timer kjøring dit så dit skal vi ikke før til høsten okt kanskje før snøen faller ned iallefall!

svigers har bare sett sander 2 ganger når han ble født og til dåpen...

Annonse

Brians far og Beste har vært her to ganger. Brians mor også. Synes ikke det er så værst.

Skal gå inn å se på bildene dine.

Mamma og pappa kommer igjen neste torsdag. Broren min kommer på torsdag. Tror vi skal hente de på gardermoen. I mellomtiden passer jeg hus, pus og pappas tomater, jordbær, kål, salat og diverse.

Masse bringebær. Plukker og fryser. Sundt og godt når Andreas begynne å spise.

Nei, får skynde meg. andreas er trøtt. Vi får komme oss hjem å finne senga.......

Foresten. Han snurret rundt fra mage til rygg i går.....morsomt§

så morro at han snur seg da

Sander har gjort det en gang bare men det kommer nok etterhvert

tror jeg skal begynne å gi han grøt på kvelden + mere nan slik at han sover lengere om natta

i natt våknet han kl 0150 litt tidlig men han sovnet igjen når han fikk nan..

håper og tror han kanskje sover lenger når han får grøt om kvelden

får Andreas grøt?

du får ta en tur innom i løpet av dagen da

hei så lenge

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...