Gå til innhold

Nytt barn me ny mann


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på hvor vanlig det er å få barn med 2-3 forskjellige menn. Jeg har en datter fra før på 2 år er gravid med nr med to med mann nr to. Føler meg av å til litt latterligjort av folk rundt meg;( men selv om ikke forrige forhold funket så betyr jo ikke detat dette vil gå i dass ;( har bare vært sammen ett år,men det er planlagt.sist graviditet tok vi sjansen uten prevansjon på 3 daten. Vi prøvde til hun var 6 mnd men det funket ikke:( Han jeg er sammen med nå har jeg kjent i 5 år da vi har jobbet på samme arbeidsplass 3 av årene (ikke kollegaer) Føler at jeg endelig har funnet den rette å ser ingen grunn til å vente når alt føles rett..

 

Er vel uten etter å høre andre med lignede erfaringer o.l eller synspunkt. Velger å være anonym i dag:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ganske vanlig, er det ikke det da? Vi har en skilsmissestatistikk på over 50 prosent. Ikke bry deg om hva andre sier, bare konsentrer deg om å være verdens beste mamma for de barna du har. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du kan ta det helt med ro. Med dagens skilsmisse/samboerstatistikk er det nødt å være flere fedre/mødre i bilde i en familie. Hva folk tror og vediene tilsier er en annen ting. Men det er overraskende mange som har flerkullbarn eller hva de kaller det. I min omkrets er det to familier med 3 barn, og alle har forskjellige fedre. Og begge familiene har det godt, og vært gift i mange år med sistemann som felles. Ikke bry deg om hva andre sier.. .det er en grunn til at vi sier at kjernefamilien i dag består av mine, dine og våre barn, og noen på siden... :-)

 

Bare du vet hvordan ståa er, og er du trygg på den, så kjør på :) Ingen andre vet eller har rett til å hverken dømme eller mene noe som helst om det så lenge dere har det godt :-) Fordommer er rota til mye vondt... men kos deg og gi bæng i om noen har "gjort" det riktig og tror de er bedre... de sliter med sitt de også.. det er en liten mager trøst... :-)

 

Du nevner om å ikke vente til alt føles rett... om det føles rett for deg er det vitkigste, hvorfor skal det føles rett for andre eller for samfunnet? Kanskje du bare må si til andre at det er det som er viktigst, og at man ikke kan hverken planlegge eller vite hva livet bringer... det er noe som heter as good as it gets.. hva om det er sant? Er det ikke bedre å leve etter det da, enn å være usikker fordi andre setter norm for oss?

 

Masse lykke til! Dette komer til å helt kanon....

Dessuten ser jeg nå at jeg har forvilla meg inn i feil trimester.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man har aldri noen garanti på at et forhold kommer til å holde så hvis man skal vente på at man er sikker på det kan man aldri få barn.

jeg er alene med to små og hvis jeg finner meg en ny mann som vil ha barn kommer ikke jeg til å nøle med å si ja for jeg elsker unger og håper å få mangen.men kommer selvsagt ikke til å prøve etter et par dater men etter et år hvis det føles rett og begge vil...selvsagt..

så du skal ikke føle deg latterliggjort.

tenk på alle som er aleneforeldre.de vil jo få barn med en eventuell ny kjæreste en dag.da blir det jo flere barn med en ny mann..eksen min har nå tre unger med to forskjellige og tviler på at han ikke kommer til å få fler,men det virker jo litt på tryne.(ka også si det at han kan lage ungene men tar ikke ansvar for det etterpå..bare så det ikke blir noen diskusjoner på det)men det er fordi han er mann.vi må ta ungene med oss videre.de er knyttet til oss for alltid.vi kan ikke la vær å finne oss nye menn.vi vil jo ha noen å leve med og dele alle disse fine stundene med.ikke bekymr deg men kos deg med graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...