Gå til innhold

Nå gir jeg opp....

Anbefalte innlegg

denne mnd altså:) Søren og...finner ikke eggeløsning..livredd for at jeg missa den. Håpløse drittsyklus:( Er så furten nå....tok meg en real fest i går iogmed at jeg er sikker på at jeg ikke har truffet. Men nå har jeg dårlig samvittighet ovenfor det og..og festen ble en fiasko...jaja...så nå skal jeg på jobb i dag. Er ikke noe synd i meg egentlig:) Er jo mange oppi 17 pp osv...men lell.....håpe jeg får mens snart så jeg kan gå over 3 pp da......Kan ikke skjønne at El kan komme så sent som nå.....Hadde jo første mens dag den 6 juli..begynner å bli lovlig sent da...

Flere med en RÆVVA dag? hehe..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5761739-n%C3%A5-gir-jeg-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan hende el er litt forsinka da? Men har du hatt sex regelmessig? Hvis man har regelmessig sex i hele syklusen, 2-3 dager i uka, så treffer man el... Men fortvil ikke. To av de jeg kjenner her som har blitt gravide ble det den syklusen de ikke fant el...de hadde negative el tester. For vi vet jo aldri heelt sikkert når det er... :-)

Håper dagen din blir bedre!!

begynner å bli litt vel forsinka nå da:) hehe...så tror den kanskje kunne vært før jeg begynte å teste den 22 juli. Men da kommer vel tante rød snart da...hummmmmm....Har hatt for lite sex denne mnd, jeg er så oppblåst hele tiden , er så sinnsykt ubehaglig med sex da desverre...hadde vel sengekos den 23, 25 og 27. Ikke før og etter det....Hvordan er det med deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...