Gå til innhold

Ekstremt vondt etter sex....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi måtte avbryte etter ett minutt, og jeg lå der og hadde forferdelig vondt i en halvtime etterpå. Jeg tok to Paracet og sovnet etterhvert....

 

Smertene satt rett bak skambenet og det kjentes ut som om noen vrei en stor kniv rundt inni der. Det ble verre når jeg beveget meg.

 

Kjenner ikke noe særlig idag, bortsett fra når jeg hoster, da kjenner jeg at det sitter igjen litt.

Noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Vet ikke helt om jeg kan gi deg svaret du leter etter, men kan prøve..

 

I første trimester strekkes jo livmora (det gjør den jo forøvrig hele veien.. hehe), og dette kan gi mensliknende smerter. Det er visst ikke uvanlig å kjenne disse også nr man har sex. det er visst fordi at livmor og livmorhalsen kan være litt øm, og at det er dette du kjenner under samleiet..

Selv så kan jeg få disse smertene/bli ganske øm etter en orgasme pga livmorsammentrekningene, og ennå er fosteret så lite at det jo ligger beskyttet under ben/bekken.. Har også kjent at det er litt ømt under penetrering, så det er nok ikke uvanlig..

 

Noe sier meg at dette kan være en årsak til at du fikk så vondt.. Men er du usikker, er det jo bare å ringe jordmor/lege.. :)

 

Masse lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for svar:)

Mensenmurringer kjenner jeg litt gjennom hele dagen, både i magen og ryggen. Men dette var smerter som var så voldsomme og som jeg aldri har kjent før. Jeg ble ekstremt kvalm, men fikk ikke kastet opp.....

 

Skal på ultralyd til uken, så da får jeg spørre legen. Tør iallefall ikke å ha mer sex før det. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være livmora som strekker seg ja, men det skal da ikke gjøre såååå vondt?! Begynte det med sexen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det begynte med sexen. Rett etter vi begynte så kom denne smerten, og den gav seg jo heller ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har hatt sånne smerter før i forbindelse med sex og det er drit vondt men jeg var ikke gravid så vet ikke hva det kan være.Det varte i over 1 time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei missamor!

Var det ofte? Jeg har aldri kjent det før og iom at jeg er gravid, ble jeg jo litt bekymret....hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...