Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 30. juli 2006 #1 Del Skrevet 30. juli 2006 har vondt/ er øm helt nederst på magen konstant. har vært sånn siden fredag...kjennes nesten ut som om jeg har trimmet den muskelen i flere timer, litt krampeaktig og det kjennes ut som om jeg er "sliten" der mesteparten av tiden. er det bare livmoren som strekker seg? blir litt bekymret. er 11+1 i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølle79 Skrevet 30. juli 2006 #2 Del Skrevet 30. juli 2006 Hei. grattis med svangerskapet. Høres kjent ut de smertene du beskriver.. ;-) Har dem jeg også... Jeg har hørt at det er ligamentene, dvs båndene i livmoren som strekker seg, og at dette kan gi mensliknende smerter.. Dette skal visstnok gi seg etter noen uker.. -Håper dette stemmer, for det kan være litt slitsomt, synes jeg.. Er ofte øm, ja.. Det kan forresten hjelpe på at du bøyer deg når smertene kommer, f.eks sitte på knærne med panna i gulvet (dog mere komfortabelt i sofa/seng.. Eller prøve å massere/gni litt forsiktig.. -og skulle du bli bekymret, så er det jo bare å kontakte lege/jordmor.. De har vel svar på det meste ... Masse lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 30. juli 2006 #3 Del Skrevet 30. juli 2006 Heisann! Ikke lenge til du er over i neste trimester! Gratulerer på det varmeste! Jeg var selv på legevakten i natt etter å ha hatt relativt store smerter i livmoren de siste dagene.. Legen sa at det var heeelt normalt og at jeg bare skulle ta det med ro og nyte tilværelsen!! =) Han sa også at det eneste som kunne gi VIRKELIGE smerter i den regionen under svangerskap var hvisman var gravid utenfor livmoren, men da klarer man ikke å fungere. han sa det er så vondt at man ikke klarer å bevege seg! Smertene du forklarer høres identiske ut som mine så jeg tror du kan ta det heelt med ro! Som legen sa: Nyt tilværelsen!!! Og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå