Gå til innhold

Mamma mia............


Kris.

Anbefalte innlegg

går skrev jeg to innlegg, et syte innlegge at vi hadde gjort at vi kunne for at det skulle klaffe denne gangen og et inlegg hvor jeg sier at mensen liksom ikke komemr i gang...... jeg tok en strips fra billig tester i går som var negativ......... siden mensen fremdeles ikke var kommet idag , ( ingen ting på bindet, kun bitte litt brunt på papiret ved toalett besøk så tok jeg en CB test i dag morges......

 

 

DEN VAR POSTITIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

jeg hadde MA den 5 juni, har tatt en CB etter det for å se om HCG var borte, dette må vel være en ny graviditet??? streken er tydelig der, men ikke like blå som den andre!!!!!!!!!

 

Hjelpes meg, mannen min kommer i kveld jeg har allerede sagt at det ikke gikk denne måneden, og vi som hadde sex 4 dager etter hverandre i El tiden...........

Jeg klarer nok ikke slippe jubelen løs før jeg iverfall har tre postitive tester forran meg............

Men det brune som har kommet??? har ikke en god erfaring med det forrige gang....

Jeg har følt meg noen kvlam, kastet opp en hel natt, men det kan være noe annet også...

klarte ikke spise dansk salami og intaliensk saltat hos mamma og pappa, sa det smakte rart og må ha blitt dårlig,,, noe de ikke var ening...lurte allerede det da, men så kom det jo litt brunt og jeg trodde håpet var borte...

Jeg blødde de to andre gangene på IKM dagen også, men da var det bare litt og rødt!!!

 

Dro ned på apoteket og kjøpte en til test, den var postiv den også........ to tester lyver vel ikke håper jeg......... det er for godt til å være sant!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia!

gratulerer,du er nok gravid!!

å det brune på papiret.. sikkert brun utflod..med levret blod. det hadde jeg selv i 4 uker i strekk. spurte legen om dette...og fikk til svar at det var nok livmoren som var litt skjør og blødde bittelitt når den strekte seg,,. krysser fingrene for deg nå!!:) masse lykke til!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo være rester fra forrige mens også kanskje. dete r jp så ridlig enda, hadde EL den 18 juli, sex fire netter før det..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får ringe legen imorgen så du finner ut av det!!:) hadde vært fint om det gikk så fort igjen for dere da!!:) jeg hadde brun levret utflod fra jeg var ca 4 yker på veg til jeg var ca 8 uker. er nå 10 + 4.. venter min første etter 4 år med prøving!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, så koselig,, du er jo et kjempe eks. på at ting kan ta tid, men at man kan lykkes...........

Jeg blødde no de to forrige gangene også... tenkte nå kommer tanta , men så sluttet det....... tror jeg slå meg til ro med at det er normalt.....

det blir 2 år og 5 måneder mellom barna være om alt går bra denne gangen da.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...