Gå til innhold

Jeg tenkte bare..

Mamsen86

Anbefalte innlegg

.. å ønske dere alle her inne en GOD SOMMER!!!! :):):) Nå syntes jeg at det har blitt mye klabb&babb her inne i det siste, så syntes heller at vi skal fokusere på litt mer positive trådene.. Derfor så prøver jeg meg på dette da, ved å ønske dere alle sammen en riktig god sommer! :) Jeg håper virkelig at dere koser dere masse i det fin, fine været!! (Selvom jeg personlig syntes at det begynner å bli litt VEL varmt med denne magen, hehe)

Mange klemmer fra

Fortsetter under...

Ja, er så drittlei denne anonyme (som HELT sikkert klarer å snike seg inn i denne tråden også) at nå gidder jeg rett & slett ikke å bry meg om de negative kommentarene, men heller jobbe for at dette skal bli et trivlig forum igjen! :) For det er jo så trist at en enkelt person skal ødelegge for så mange andre..

Annonse

Åååh, jeg er så lei av varmen.. Trodde aldri at jeg skulle si noe sånt, hehe! Men det tar på å gå gravid i 30-32 varmegrader altså!!!

Men fortsatt.. Så håper jeg at alle her får en fantastisk sommer, selvom den snart er over og det nærmer seg vinter igjen! Uææh, har tiden virkelig gått så fort..?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...